Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

1233d30.gif


5 augustus 2008


Tijd besparen met Hertz Online Check-in

Online check-in systeem van Hertz bespaart reizigers wereldwijd veel tijd

Hertz lanceert als eerste autoverhuurbedrijf een wereldwijde online check-in service voor al haar klanten. De service verkort de wachttijd aan de balie omdat de formulieren van tevoren al online ingevuld zijn.

Door de verhoogde veiligheidsmaatregelen op vliegvelden en lange bagagecontroles lijkt het vaak een eeuwigheid te duren voordat de plaats van bestemming eindelijk bereikt is. Hertz Online Check-in maakt het reizigers mogelijk tijd te besparen door voor de reis hun contactgegevens in de beveiligde omgeving van de Hertz website in te voeren.

De service maakt een snellere balieafhandeling mogelijk omdat alle check-in informatie al beschikbaar is voordat de auto opgehaald wordt. Bij de balie hoeven klanten alleen nog maar de bevestiging te laten zien, credit card en rijbewijs te overhandigen en de ingevulde formulieren te tekenen. Als dit afgehandeld is, kan de vakantie beginnen.

Michel Taride, President Hertz Europe en Executive Vice President Hertz Corporation: Hertz Online Check-in is ontwikkeld zodat onze klanten zo snel mogelijk aan hun vakantie kunnen beginnen. We willen autoverhuur makkelijk en leuk maken en de mogelijkheid om online in te checken is ons antwoord op de behoefte van onze klanten aan tijdbesparing. Het is een wereldwijde service dus is het altijd en overal beschikbaar voor iedereen.

Voor de Hertz #1 Club Gold Customers blijft het op meer dan 650 locaties in Europa mogelijk gebruik te maken van de Hertz Express Check-in. Club Gold klanten kunnen hun auto ophalen met een maximum aan gemak en snelheid zonder het benodigde papierwerk. Op de vliegvelden van Londen Heathrow, Frankfurt en München kunnen klanten rechtstreeks naar hun auto doorlopen en hoeven ze zelfs niet meer langs de balie.

Over Hertz

Hertz is s werelds grootste autoverhuurmaatschappij met meer dan 8.000 corporate vestigingen in meer dan 150 landen. In 2008 viert Hertz dat het al 90 jaar kwaliteitsvoertuigen verhuurt aan particuliere en zakelijke klanten

Product- en service-innovaties zoals de Hertz #1 Club Gold, het speciaal voor Hertz ontworpen NeverLost satelliet navigatie systeem, het Hertz in-car DVD Entertainment en de unieke voertuigen in de Prestige, Fun en Green Collections onderscheiden Hertz van de concurrentie.

Sinds Hertz 90 jaar geleden begon, is het blijven innoveren met als doel autorijden leuk te maken en klanten een leukere autohuurervaring te bieden. Hertz heeft altijd voorop gelopen; zo lanceerde het in 1932 als eerste een autoverhuurlocatie op een vliegveld, in 1972 was het de eerste in de industrie die een frequent travelers club de Hertz #1 Club- oprichtte en in 1996 was Hertz de eerste met een autoverhuur website.

www.hertz.nl

Einde persbericht


---