Warchild
Xerox sponsort printpapier hoofdkantoor War Child
War Child probeert haar kostenpercentage zo laag mogelijk te houden,
zodat een groter deel van de inkomsten kunnen worden besteed aan
kinderen in de projectlanden. Om de kosten laag te houden, laat War
Child zoveel mogelijk producten en diensten sponsoren. Zo ook het
printpapier.
Enige tijd geleden had War Child een oproep op haar website geplaatst
voor een sponsor die copy paper kon leveren. Op deze oproep werd
enthousiast gereageerd door Xerox in de persoon van Marie José
Flinsenberg. Xerox zegde toe, om in ieder geval dit jaar, het
hoofdkantoor van War Child gesponsord van copy paper te voorzien.
Papier dat dagelijks wordt gebruikt voor het aanschrijven van
`friends' en andere administratieve werkzaamheden.
Het hoofdkantoor van War Child bedankt Xerox voor haar bijdrage.
Dankzij deze bijdrage van Xerox is er per saldo meer geld beschikbaar
voor de kinderen in onze projecten. War Child hoopt dan ook nog lang
van deze sponsoring te mogen genieten.