MediaCatalyst Brengt Yamaha's Langverwachte Nieuwe Uitvoering van Legendarische VMAX Motor Online Tot Leven

06/08/2008 08:31

PR Newswire

AMSTERDAM, August 6 /PRNewswire/ --

- MediaCatalyst creëert campagne site, de enige plaats waar de Yamaha VMAX 2009 motor kan worden bekeken, beluisterd en ervaren

Amsterdams interactief bureau MediaCatalyst heeft de nieuwe Yamaha VMAX 2009 site gelanceerd, de enige plek waar bezoekers de kick van de nieuwste versie van Yamaha's langverwachte VMAX 2009 motor kunnen ervaren in woord en beeld en geluid. De legendarische motorfiets kan niet in de winkels, maar alleen op de http://www.new-vmax.com worden bekeken en besteld.

In 1985 zag de eerste versie van Yamaha's VMAX het licht. De monsterlijk krachtige motor verkreeg direct cult status als 'Quarter Mile King'. In 2009, na bijna een decennium in de maak te zijn geweest, verschijnt de langverwachte opvolger. De VMAX 2009 staat op scherp om z'n voorganger in alle opzichten te evenaren.

Michaela Neilson, Online Communications Manager, bij Yamaha Motor Europe merkt op: "Meer dan dertig landen maken gebruik van deze geweldig interactieve site. We hebben de grenzen van het haalbare behoorlijk opgerekt; alles, van fotografie tot video productie tot development, gebeurde op het laatste moment. Dit project had een hoog adrenaline gehalte! We hadden het niet kunnen volbrengen zonder de toewijding en energie van MediaCatalyst."

http://www.new-vmax.com is de enige bron voor alles over de Yamaha VMAX 2009. Des te groter de druk om de online ervaring van de VMAX 2009 net zo krachtig, supersnel en barstensvol adrenaline te maken als de motor zelf. MediaCatalyst wendde alles aan wat moderne websites tegenwoordig kunnen bieden, zodat de bezoeker de ronkende motor in stereo kan horen, de VMAX vanuit een camera hoek naar keuze kan zien wegstuiven of in alle mogelijke details kan bekijken. Daarnaast biedt de site de bezoeker een rijkdom aan gedetailleerde technische specificaties en de complete geschiedenis van de VMAX-serie.

De Yamaha VMAX 2009 is niet fysiek beschikbaar in de dealerships, maar wordt exclusief online verkocht. Michaela Neilson, Online Communications Manager voor Yamaha Motor Europe merkt op: "Alleen op http://www.new-vmax.com kunnen bezoekers de Yamaha VMAX 2009 kritisch bekijken in alle detail, reserveren om te kopen, en hun dealership kiezen waar de motor vervolgens wordt afgeleverd. Onze klanten kunnen zelfs hun VMAX 2009 personaliseren met een uniek metalen embleem."

Het geheim van de VMAX 2009 werd streng bewaakt tot het moment van de grote onthulling. Een tijdelijke teaser site deed dan ook al aardig wat stof opwaaien en voedde de geruchtenmachine volop. Na de lancering van de officiële campagne site is de hype rondom dit brute monster alleen nog maar verder aangewakkerd. Dat de site binnenkort ook in Nieuw Zeeland en Australië te bewonderen is, bevestigt nogmaals het succes van de site.

MediaCatalyst is een full-service interactief bureau gevestigd in Amsterdam met kantoren in New York, Los Angeles, and Malta. Zie: http://www.mediacatalyst.com.
Contact: Anaïs Conijn, Telefoon: +31-20-626-2976 / +31-6-1441-1343, Email: anais.conijn@mediacatalyst.com






-