Time : 10:18:04
Date : 22 August 2008
Sender Name: Best Western Hotels Belgium

Best Western België: Eerste uitreiking van de Awards voor Superior Customer Care

Brussel, 22 augustus 2008. Op maandag 11 augustus 2008 vond de allereerste uitreiking plaats van de Superior Customer Care Awards voor de Best Western hotels in België plaats. Voor deze gelegenheid werden alle belgische hoteliers uitgenodigd op een diner in het Best Western Premier Weinebrugge te Brugge, waar ook een internationale Best Western vergadering met de voorzitters van BW Europa, BW Noord-Amerika en BW Australia doorging.

Sinds 2 jaar heeft Best Western het daartoe gespecialiseerd "Medallia" programma voor "Guest surveys" geïnstalleerd dat naast de scores gegeven door het Best Western "Quality Assurance" systeem, op een objectieve wijze alle 4100 zelfstandige hotels in 83 landen opvolgt. De hotels konden zich classificeren volgens 3 criteria : kwaliteitseisen, guest satisfaction en customer care. Het hotel met het hoogste gemiddelde in deze 3 categorieen werd weerhouden en kreeg de Award 2007.

De Awards werden uitgereikt door de voorzitter van de Noord Amerikaans board, Dave Frances en door de President en CEO van BWI, David Kong.

De Customer Care Award 2007 voor het beste Best Western hotel ging naar het BW Hotel Alizé te Moeskroen. De heer. Didier de Weerdt, eigenaar en directeur van het hotel was aanwezig om zijn prijs te ontvangen. Dit uitermate mooi gerenoveerd hotel telt 58 kamers, beschikt over vergaderzalen, een parking en is gelegen in het hartje van Moeskroen.

De Award voor Customer Care 2007 voor het beste Best Western Premier Hotel ging naar het BW Premier Hotel Keizershof te Aalst en Dhr. Antoine De Clercq, eigenaar van het hotel nam deze prijs in ontvangst. Het hotel heeft 71 luxueuze kamers, een bar en bistro restaurant, vergaderzalen en ruime parking. Klanten kunnen ook gratis genieten van een sauna en fitnessruimte.

Verder ontving Best Western België uit de handen van David Kong, CEO van Best Western International een onderscheiding voor Superior Affiliate Performance 2007. Het toekennen van deze onderscheiding is een belangrijke steun in de rug voor de verdere succesvolle ontwikkeling van Best Western in België dat momenteel bijna 50 leden telt.

Best Western is een ledenorganisatie van onafhankelijke hotels die marketing, reserverings- en operationele ondersteuning geeft aan zijn leden.