Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Zomerse wervingscampagne voor IT-personeel AMIS

Nieuwegein, 12 augustus 2008 - Oracle-, Java- en SOA-specialist AMIS is van start gegaan met een nieuwe wervingscampagne. In deze campagne worden IT-medewerkers uitgenodigd om na de zomer fris weer aan de slag te gaan bij AMIS. Op korte termijn zijn er bij AMIS meer dan dertig medewerkers nodig voor diverse IT-projecten. De campagne bestaat onder meer uit een video die is opgenomen in Griekenland door eigen medewerkers van de organisatie.

Heroriëntatie
Onder het motto: 'Ga jij fris weer aan de slag?' speelt AMIS in op de zomerperiode, traditioneel een moment voor heroriëntatie. Hans Rademakers, recruitment manager bij AMIS, over deze campagne: "AMIS wordt in mijn ogen gekenmerkt door haar frisse blik op IT. Er worden nieuwe uitdagingen aangegaan met veel passie en plezier. Zelfs als de vakantieweken een aaneenschakeling van ellende zouden zijn, dan nóg gaan we daarna 'fris weer aan de slag'. Door middel van deze actie willen wij ons met een knipoog richten op die drive om na de zomervakantie weer aan de slag te gaan. Dat heeft zich vertaald in deze wervingscampagne."

De wervingscampagne is te bekijken op www.frisweeraandeslag.nl.

Over AMIS
Samen met klanten en partners in Nederland en Duitsland geeft AMIS vorm aan het effectief toepassen van kennis op het gebied van SOA, maatwerkapplicaties (Oracle, Java & Open Source) en standaardsoftware, zoals de Oracle e-Business Suite en Pagoni. AMIS telt honderd medewerkers en is in 1991 opgericht.
---