Time : 10:00:00
Date : 18 August 2008
Sender Name: BizLaunch

Kranten van 1,25 euro kunnen 50.000 euro opleveren !

De media zitten boordevol waardevolle informatie die bedrijfsleiders kunnen omzetten in nieuwe klanten. Helaas wordt deze informatie momenteel door bedrijven nog onderbenut in hun prospectieproces. Door gebruik te maken van intelligente prospectie-instrumenten kunnen bedrijven vanaf vandaag extra omzet genereren via de media.

'Bedrijven verhogen hun omzet door de krant te lezen' Bedrijfsleiders en verkopers zijn zich vaak niet bewust van het feit dat tussen de lijnen van hun krant extra omzet te rapen valt. De meeste zakenlui lezen de dag van vandaag nog te vaak over opportuniteiten in de media hoewel statistieken uitwijzen dat succesvolle ondernemingen zich onderscheiden door proactief in te spelen op informatie uit de media.

De één zijn dood is de ander zijn brood
Berichten over herstructureringen, brand, ontslagen, sluitingen, overstromingen,... Het is dagelijks nieuws dat tal van opportuniteiten schept voor verschillende ondernemingen. Zo zal een onderneming die recentelijk een brand heeft meegemaakt, veel gevoeliger zijn voor diensten in brandbeveiliging. Deze situaties maken van bedrijven heel interessante prospects, die een nauwe opvolging vereisen in het verkoopsproces.

Wees er als de kippen bij !
Financiële nieuwtjes met betrekking tot overnames, fusies, investeringen, etc. zijn vaak voorbodes van unieke opportuniteiten. Bedrijven die naar de beurs trekken komen plots in de schijnwerpers van de media te staan en vormen een ideale prooi voor het prospectieproces van communicatiebureaus. Wie anders zal hen behoeden tegen de argusogen van de media?

Transportbedrijven verheugen zich dan weer op bedrijven die openlijk hun internationale expansie aankondigen. Internationale bedrijven met een goed lopende logistieke organisatie staan garant voor een vlotte gang van succesvol zaken doen.

Financiële managers die van functie veranderen vormen waardevolle opportuniteiten voor bankinstellingen. Wijzigingen aan de financiële top gaan vaak gepaard met wijzigingen in de financiële werkwijze en partners.

'Hou een intelligent oog op de media en zorg voor de juiste verkoper op het juiste ogenblik'
Als expert in lead generation biedt Bizlaunch bedrijven verscheidene instrumenten aan om hun prospectieproces te optimaliseren. Recent werd ook een intelligent platform gelanceerd dat automatisch opportuniteiten in de media blootlegt en in verbinding staat met een telemarketing team dat alles nauwgezet opvolgt.

Verkopers krijgen opportuniteiten uit de media rechtstreeks toegestuurd en moeten enkel aangeven of deze voor hen waardevol zijn of niet. Als deze positief worden onthaald zal een ervaren telemarketeer het betreffende bedrijf contacteren en polsen naar mogelijke zakelijke deals.

Wie is BizLaunch?
Als product van de Université Libre de Bruxelles, positioneert BizLaunch zich als expert in lead generation met 1 doel voor ogen: het prospectieproces van bedrijven intelligenter en vooral pro-actiever maken.

Bedrijven die hun prospectieproces aan een, tijdelijk, gratis intelligentietest wensen te onderwerpen kunnen terecht op www.bizlaunch.be.

Contactpersoon:
Dhr. Peter Staveloz
pst@bizlaunch.be

+32 (0)477 766 456

Link to Press Release - NL Link to Press Release - FR