Ingezonden persbericht


Communicatiespecialist In Sim Tilburg blijft groeien Advies en service op maat bij de ondernemer om de hoek

Tilburg, 20 augustus 2008 In Sim Tilburg in de Aphroditestraat 7 blijft groeien. Daarom is het team nu versterkt met accountmanager Joep Leermakers. Het In Sim-servicepunt in Tilburg is onderdeel van een uniek servicenetwerk voor complete zakelijke communicatieoplossingen op maat. Dit betekent dat ondernemers in de regio Tilburg op één plek terechtkunnen voor vragen en advies over hun zakelijke communicatie. Om dat mogelijk te maken, werkt In Sim alleen met lokale specialisten die de regio kennen en weten wat de ondernemers nodig hebben op het gebied van communicatie. Daarbij kunnen ondernemers kiezen uit een compleet aanbod abonnementen van KPN en de Galaxy Group, inclusief service, inbouw van carkits op locatie en onderhoud. Door de aanstelling van Joep Leermakers wil In Sim Tilburg de service aan bestaande klanten verder verbeteren en nieuwe zakelijke klanten kennis laten maken met het unieke aanbod en de service vanuit één locatie in Tilburg.

August de Vocht, vestigingsmanager In Sim Tilburg: Sinds onze start in september 2007 zijn we sterk gegroeid. De focus op zakelijke communicatieoplossingen, professioneel advies op maat en persoonlijke service heeft geleid tot een flinke uitbreiding van ons marktaandeel in de regio. Juist in het bedrijvige gebied rond Tilburg willen ondernemers samenwerken met ervaren specialisten die ze kennen en die op de hoogte zijn van de regionale ontwikkelingen. Die kennis koppelen we aan een compleet aanbod van communicatieoplossingen. Met de aanstelling van een extra accountmanager willen we onze marktpositie verder uitbreiden en onderstrepen dat wij het enige echte servicepunt voor mobiele communicatie in de buurt zijn. Of het nu gaat om mobiele communicatie, inbouw van carkits of het leveren en installeren van navigatie en voertuigvolgsystemen, wij bieden ondernemers in Tilburg één adres en één aanspreekpunt voor alles wat met communicatie te maken heeft.

Het werkveld van In Sim Tilburg richt zich op de regio Groot Tilburg, maar de In Sim-service houdt niet op bij de regiogrenzen. Veel Tilburgse bedrijven zijn actief in geheel Nederland. Daarom is het ook belangrijk om buiten de regio te kunnen rekenen op de beste service. In Sim kan dat garanderen met een landelijk dekkend netwerk van servicepunten. De klanten uit Tilburg kunnen dus ook terecht bij In Sim-servicepunten in onder andere Deventer, Terneuzen, Lelystad of Emmeloord. Hier krijgen ze dezelfde persoonlijke service als in Tilburg. Verder ondersteunt In Sim klanten ook buiten kantooruren. Zo is in de webshop op www.insim.nl alles te vinden over toestellen, carkits en andere accessoires. Klanten kunnen daar ook 24x7 terecht voor bestellingen.

In Sim
In Sim, onderdeel van de Galaxy Group, staat voor zakelijke communicatie op maat mobiel en vast. Het samenwerkingsverband van specialisten in tele- en datacommunicatie leidt tot geïntegreerde communicatieoplossingen op maat voor grote en kleine organisaties. Het In Sim-aanbod is gebaseerd op het portfolio van KPN. In Sim biedt maximale transparantie met één maandelijkse factuur met een gedetailleerd overzicht van alle communicatiekosten. Bovendien beschikt In Sim over een landelijk dekkend netwerk van servicepunten.

Ingezonden persbericht