Koninklijke Ahold

Amerikaanse Ahold supermarktketens Stop & Shop en Giant-Landover introduceren nieuw design en logo

Amsterdam - Ahold presenteert morgen een nieuw logo en een nieuw winkeldesign voor de activiteiten van
Stop & Shop en Giant-Landover in de Verenigde Staten. Deze introductie is onderdeel van een reeks initiatieven om de winkelbeleving van de klant te versterken.

Naast het nieuwe winkeldesign en de nieuwe logo's introduceren Stop & Shop en Giant-Landover een nieuw assortiment van kant-en-klare maaltijden, een groter aanbod van producten onder huismerk, vernieuwde bewegwijzering en inrichting van de winkel, de invoering van nieuwe winkeltechnologie en websites voor klanten.

John Rishton, CEO van Ahold: "Dit is een volgende stap in de wereldwijde strategie van Ahold om sterke lokale consumentenmerken te creëren. Deze nieuwe initiatieven vormen een belangrijk onderdeel van het Value Improvement Program bij Stop & Shop en Giant-Landover."

Noot voor de pers:
Ahold Persvoorlichting: 020 509 5291

Waarschuwing
Dit persbericht omvat toekomstgerichte uitspraken, die niet verwijzen naar historische feiten maar naar verwachtingen gebaseerd op de huidige gezichts- en uitgangspunten van het management en die onderhevig zijn aan bekende en onbekende risico's en onzekerheden waardoor daadwerkelijke resultaten, de uitvoering of gebeurtenissen wezenlijk kunnen verschillen van die tot uitdrukking gebracht in zulke uitspraken. Deze toekomstgerichte uitspraken omvatten, maar zijn niet beperkt tot, uitspraken over de effecten van nieuwe initiatieven als onderdeel van het Waardeverbeteringsprogramma. Deze toekomstgerichte uitspraken zijn onderhevig aan risico's, onzekerheden en andere factoren waardoor de werkelijke resultaten aanmerkelijk kunnen verschillen van de toekomstige resultaten welke tot uitdrukking zijn gebracht in de toekomstgerichte uitspraken. Veel van deze risico's en onzekerheden hebben betrekking op factoren die voor Ahold niet beheersbaar en evenmin nauwkeurig voorspelbaar zijn, zoals het effect van algemene economische of politieke omstandigheden, wisselkoers- of renteschommelingen, de toename van of veranderingen in concurrentie, Aholds mogelijkheden om haar plannen en strategieën succesvol te implementeren en af te ronden, tegenvallende of andere dan verwachte voordelen van en middelen uit Aholds plannen en strategieën, veranderingen in Aholds liquiditeitsbehoeften, maatregelen van concurrenten en derden, alsmede andere factoren zoals besproken in documenten welke in Aholds naam in openbare registers zijn neergelegd. Lezers wordt geadviseerd behoedzaam om te gaan met deze toekomstgerichte uitspraken, die uitsluitend geacht worden te zijn gedaan per de datum van dit persbericht. Koninklijke Ahold N.V. - dat is Aholds statutaire naam - neemt, tenzij daartoe gehouden ingevolge het effectenrecht, geen verplichting op zich om enige verandering in openbare informatie of een toekomstgerichte uitspraak in dit bericht te publiceren naar aanleiding van gebeurtenissen of omstandigheden die zich voordoen na de datum van dit persbericht.