Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

21 augustus 2008

UNAMIC VERSTERKT ORGANISATIE

De afgelopen periode hebben bij Unamic, actief op het gebied van Business Process Outsourcing van klantprocessen, met vestigingen in Almere, Amersfoort, Zwolle, Alphen a/d Rijn en Paramaribo, een aantal personele versterkingen en wijzigingen plaatsgevonden.

MARKETING & SALES

Unamic heeft zich versterkt met een nieuwe Account Manager en een Marketing & Communicatie Manager.

Mieke van Keulen is dit voorjaar aangesteld als Account Manager. Zij zal zich richten op het contact met bestaande klanten van Unamic. De afgelopen 5 jaar was Mieke werkzaam als Customer Service Manager bij Summit Europe.

Ariën Westmaas is per 1 augustus aangesteld als Marketing & Communicatie Manager. Na een aantal jaren sales- en marketingervaring te hebben opgedaan in de branche voor Consumenten Elektronica gaat hij zich bezig houden met de optimalisering en uitvoering van het marketing- en communicatiebeleid bij Unamic.

Wij zijn zeer verheugd met de toetreding van Mieke van Keulen en Ariën Westmaas tot het Sales & Marketing team, zegt Micha Willemse (directielid en oprichter Unamic), We zijn ervan overtuigd dat hun ervaring en drive zal bijdragen aan het verstevigen van onze positie in de markt en het bewerkstelligen van verdere groei.

OPERATIONS

Gerben van de Ven is, na achtereenvolgens de functies van Teamleider en Delivery Manager te hebben uitgeoefend, in mei 2008 doorgegroeid naar de functie van Contact Center Manager in Almere.

Yvette Olde Monnikhof is in juni 2008 gepromoveerd tot Contact Center Manager voor de locaties in Diemen en Den Haag. Voorheen was zij werkzaam bij branchegenoot SNT en is in 2007 in dienst gekomen bij Unamic in Alphen aan den Rijn, de vestiging waar Unamic haar klanten bedient op het gebied van klantprocessen rondom Back Office en Billing.

Ilja Gleiser is eind mei 2008 benoemd tot Contact Center Manager in Zwolle. Ilja werkt al 4 jaar voor Unamic, en is onder andere actief geweest als Manager Operations in het Offshore Contact Center van Unamic in Paramaribo, Suriname.

Door bovengenoemde promoties is ook de mogelijkheid ontstaan voor Teamleiders Mohlad Hassan (supervisor van het jaar 2007) en Martijn Mertens om door te groeien naar positie van Delivery Manager.

Directeur Marc van Grinsven: "De verschillende recente promoties zijn het levende bewijs dat Unamic een aantrekkelijke werkgever is waar werknemers de kans krijgen zich te ontwikkelen en te groeien in en met het bedrijf. In een markt waarin goede kandidaten schaars zijn hechten wij veel waarde aan doorgroei mogelijkheden voor medewerkers. We zijn dan ook verheugd de vruchten van ons interne opleidingsplan te plukken

Over Unamic

Unamic is actief op het gebied van Business Process Outsourcing van klantprocessen, heeft vestigingen in Almere, Amersfoort, Zwolle, Alphen a/d Rijn en Paramaribo en heeft circa 1300 mensen in dienst. In zowel de business-to-consumer als de business-to-business markt ondersteunt Unamic bedrijven bij het optimaliseren van hun klantprocessen. De dienstverlening van Unamic bestaat onder andere uit het voor opdrachtgevers uitvoeren van multi-channel klantcontacten, activiteiten op het gebied van billing, backoffice en fullfilment, on-site ondersteuning en offshoring vanuit Suriname. Volgens de WGCC, de werkgeversvereniging van contact centers, behoort Unamic tot de snelste groeiers in de branche.

Voor meer informatie en/of interviews neemt u contact op met:

Jeroen ten Haave (Algemeen directeur)

Telefoon: +31-36-545 9145

E-mail: jtenhaave@unamic.com

WEB: www.unamic.com