Ingezonden persbericht

Voor publicatie tot 26 augustus 2008

Adforesult Summerschool: 18 interactieve workshops

Amsterdam, 2 juli

Marketeers willen hun (online-)marketingcampagne meer kunnen sturen op basis van (gemeten) resultaat. Maar hoe doe je dat? Hoe krijg je nu inzicht in het gedrag van de bezoekers van jouw website? Maar ook: hoe maak je van je bezoekers kopers? Tijdens de diverse interactieve workshops op Adforesult Summerschool wordt hier uitgebreid op ingegaan.

Marketeers zijn ambitieus en willen ook graag hun persoonlijke vaardigheden blijven ontwikkelen. Bij de workshop 'effectief adviseren' wordt inzicht gegeven in de processen die optreden bij advisering. Tevens wordt er gewerkt aan overtuigingskracht en onderhandelingsvaardigheden. Hoe kun je zo effectief mogelijk werken in projectteams? Dit staat centraal bij de workshop 'projectmatig werken'.

Adforesult organiseert 18 interactieve workshops in 2 dagen op het strand; over zoekmachinemarketing, e-mailmarketing, crm, testen, conversie, permission marketing, mobile marketing, viral marketing, brand activation, joint promotions, social media & community's, e-commerce, webcare, web-analyse...en meer. Het is mogelijk om deel te nemen aan één of meerdere workshops.

Adforesult Summerschool vindt plaats op 26 en 27 augustus in Parnassia aan Zee in Bloemendaal aan Zee/ Overveen.

Voor meer informatie: www.adforesult.nl/summerschool

Einde persbericht

---