Voedsel en Waren Autoriteit

Terughaalactie C1000 verschillende Sladressings

29 augustus 2008 - terughaalactie

Door een fout in het productieproces kunnen verschillende C1000 Sladressings gaan gisten. C1000 adviseert consumenten dringend het product weg te gooien en niet meer te gebruiken.

Het gaat om C1000 Sladressing met de volgende specifieke gegevens:


* Blue cheese, 250 ml streepjescode 8710408123264
* Balsamico, 250 ml streepjescode 8710408123257
* Framboos/Walnoot, 150 ml streepjescode 8710408123295
* Mango/Gember, 150 ml streepjescode 8710408123271
* Mosterd/Dille, 150 ml streepjescode 8710408123288

Aankoopbedrag retour
U kunt de sticker met de streepjescode eenvoudig van de fles verwijderen en deze, bijvoorbeeld op een kaart geplakt, opsturen ter attentie van:

C1000 Consumentenservice
Antwoordnummer 142
3800 VB Amersfoort

Een postzegels is niet nodig. Vermeld uw naam en adresgegevens. U ontvangt vervolgens een waardebon ter vergoeding van het product.

Meer informatie
U kunt contact opnemen met de C1000 Consumentenservice via telefoon (0800) 023 03 63 (gratis) of via Consumentenservice op de website van C1000.

Informatie over de terughaalactie op de website van C1000 http://www.c1000.nl/consumentenservice/Default.aspx?control=news&id=36

Belangrijke mededeling over C1000 sladressing

Het gaat om de producten met de volgende specifieke gegevens:

C1000 Sladressing:


* Blue cheese, 250 ml streepjescode 8710408123264
* Balsamico, 250 ml streepjescode 8710408123257
* Framboos/Walnoot, 150 ml streepjescode 8710408123295
* Mango/Gember, 150 ml streepjescode 8710408123271
* Mosterd/Dille, 150 ml streepjescode 8710408123288

De reden voor deze terughaalactie is dat het product niet voldoet aan de gestelde kwaliteitseisen. Door een fout in het productieproces bestaat de kans dat het product gaat gisten. Wij kunnen helaas niet uitsluiten dat u ziek kunt worden van het product, echter wij achten de kans hierop zeer gering. Desalniettemin adviseren wij u dringend het product weg te gooien en niet meer te consumeren.

Hoe krijg ik mijn geld terug?

U kunt de sticker met de streepjescode eenvoudig van de fles verwijderen en deze, bijvoorbeeld op een kaart geplakt, opsturen ter attentie van:

C1000 Consumentenservice
Antwoordnummer 142
3800 VB Amersfoort

Een postzegels is niet nodig.

Vermeld uw naam en adresgegevens. U ontvangt vervolgens een waardebon ter vergoeding van het product.

Wij bieden u onze excuses aan voor dit ongemak.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de C1000 Consumentenservice. U kunt ons bereiken door rechts in het scherm voor "reageren" te kiezen.