Ingezonden persbericht


Persbericht

TELETRAIN WEDEROM ERKEND DOOR CEDEO certificering "Maatwerk Bedrijfsopleidingen"

29 augustus 2008, Amsterdam: Tele'Train, marktleider in performance management binnen klantcontact organisaties, heeft met de business unit Training & Education deze maand opnieuw haar CEDEO-erkenning voor Maatwerk Bedrijfsopleidingen behaald. Op dit moment zijn van de 8500 opleidingsbureaus in Nederland slechts 300 kwalitatief hoogwaardige instituten gecertificeerd volgens de strenge normen van CEDEO!

In een uitgebreid onderzoek onder klanten naar trainingsprogramma's zijn onder andere aspecten als het opleidingsprogramma, de uitvoering, de opleiders, de kwaliteit van het materiaal en de organisatie uitgebreid getoetst. Om voor de een CEDEO-erkenning in aanmerking te komen dient minimaal 80% van de opdrachtgevers 'tevreden tot zeer tevreden' te zijn over de dienstverlening, de samenwerking en de behaalde resultaten.

Tele'Train is zeer tevreden met de behaalde score van 98%, dit bevestigt opnieuw de kwaliteit van de organisatie naar klanten, de kwaliteit van programma's en het meest belangrijke; de trainers die elke dag fantastische resultaten realiseren! Over de trainers van Tele'Train deed een klant de volgende uitspraak: "De trainer is zeer ervaren en kent ons ondertussen zo goed dat hij ook snel een inschatting kan maken van de groep. Hij past hierop het programma aan en houdt de uitvoering boeiend tot de laatste minuut".

Een andere klant refereerde naar de trainers van Tele'Train als "Mensen met humor, didactisch zeer sterk en vakbekwaam". Uit onderzoek komt naar voren dat men de volgende zaken als sterke punten ervaart bij Tele'Train: "Maatwerk", "Kwaliteit", "Grote kennis in commercieel handelen en de manier waarop zij mensen dit aanleren". Ook de persoonlijke aanpak en de aandacht voor het detail wordt door klanten als zeer prettig ervaren: "In Tele'Train hebben wij een betrouwbare opleider gevonden, de zekerheid van goede opleidingen van een constante kwaliteit is erg belangrijk".

Jeroen Voswinkel, directeur Training & Education van Tele'Train bevestigt het belang van CEDEO certificering naar klanten van Tele'Train; "met name binnen de contactcenter branche is een kwaliteitsstempel voor trainingen en trainingsprogramma's essentieel. De verdere professionalisering van deze branche stelt steeds meer eisen aan de medewerkers en het begeleiden hiervan. Tele'Train loopt daarom al jaren voorop in deze ontwikkelingen met Erkende leerprogramma's bij een groot aantal contactcenter bedrijven.

Tevens zien wij als marktleider in e-learning oplossingen voor de contactcenterbranche steeds meer nadruk op het meten van de inspanningen en resultaten van opleidingsprogramma's. Deze CEDEO certificering bevestigt vervolgens de kwaliteit van je organisatie naar klanten, de kwaliteit van je programma's en het meest belangrijke; onze trainers die elke dag deze resultaten voor onze klanten realiseren!"

Tele'Train
Tele'Train, opgericht in 1997, is marktleider in performance management oplossingen voor klantcontact centers en met name gespecialiseerd in het optimaliseren van het één op één klantcontact. Tele'Train onderscheidt zich hierin door een integrale aanpak, waarbij de mens centraal staat. Tele'Train is continu bezig met vernieuwingen. Graag denken we samen met u mee over de invulling van uw wensen en behoeften. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen op 020 - 470 46 58 of via info@teletrain.nl.

CEDEO
CEDEO bestaat sinds 1980 en is een initiatief van HR-managers bij de grootste bedrijven en instellingen van Nederland, gesteund door het ministerie van Economische Zaken. Directe aanleiding voor de oprichting was het nijpende gebrek aan inzicht in de kwaliteit van het aanbod aan bedrijfsopleidingen. Daarvan zijn er dan ook tienduizenden, aangeboden door ruim 8.500 bedrijven. Op basis van klanttevredenheidsonderzoek onder gebruikers voorziet CEDEO in de behoefte aan inventarisatie en kwaliteitswaarborging bij de inkopers van opleidingen en andere HR-diensten.



Ingezonden persbericht