Ingezonden persbericht


Persbericht

Hilversum, 29 augustus 2008

Lastige ANWB belletjes van harte welkom bij Eileen:

Assistente Eileen geeft antwoord op alle vragen onderweg

ANWB leden die gedurende de vakantieperiode bij de ANWB niet goed terecht kunnen voor "lastige vragen", kunnen juist wel 24 uur per dag en 7 dagen per week rekenen op ondersteuning van Eileen, je persoonlijke assistente voor onderweg!

Eileen is een 'eigen' telefoniste die mobiele bellers onderweg persoonlijk kan ondersteunen. Automobilisten kunnen bij Eileen terecht voor hulp, tips en praktische informatie voor als ze onderweg zijn of onderweg gaan. Ze kan een lunchplekje reserveren, iets voor je opzoeken op Internet, de belangrijke files doorgeven of 'gewoon' een telefoontje doorverbinden. En als Eileen de informatie niet direct paraat heeft, zoekt zij het gewoon uit voor de klant!

Dit jaar is de dienstverlening van Eileen ook uitgebreid naar het water. Watersporters kunnen hierbij ook, 24 uur per dag en 7 dagen per week, bij Eileen terecht voor informatie over de weersverwachting, bruggen en sluizen of de dichtstbijzijnde haven.

Eileen is een service van mobiele dienstverlener YPCA, (Your Personal Call Assistant). Het concept wordt ondersteund door toonaangevende marktpartijen als Rabobank, Athlon Car Lease, KPN en HISWA.

"Wij merken dat er een enorme behoefte bestaat bij automobilisten om juist met, op het eerste gezicht, 'simpele vragen' bij iemand terecht te kunnen. Eileen wordt dan ook regelmatig gebeld met de vraag 'wordt het morgen druk op de weg?' of 'mijn TomTom doet het niet meer'. Indien er echt hulp moet worden ingeroepen verbinden wij deze mensen direct door naar de ANWB, Route Mobiel, de leasemaatschappij of zelfs met een arts. Automobilisten vinden het gewoon een prettig idee om overal en altijd bij iemand terecht te kunnen, ook juist met wissewasjes", aldus Lars Schotanus directeur van YPCA.

Eileen kan 24 uur per dag gebeld worden via het nummer 0900-9722. Wie vaker belt kan ook kiezen voor een abonnement.

Eileen is inmiddels uitgegroeid tot een multi-mediaplatform voor automobilisten. Naast de persoonlijke assistente bestaat het platform uit de mobiliteitsportal www.eileen.nl, SMS diensten, Het Nationale Automobilisten Onderzoek, een glossy Magazine voor de automobilist en een uniek promotieteam langs de Nederlandse wegen.

YPCA (Your Personal Call Assistant) is een snel groeiend en innovatief bedrijf op het gebied van telefonische dienstverlening. YPCA biedt een uitgebreid pakket diensten en concepten specifiek afgestemd op de (auto)mobiele beller.


---

Noot voor de redactie (