Gemeente Eijsden

Klachten eenvoudig melden

Eén jaar ervaring

Het is nu ongeveer een jaar geleden dat de gemeente het mogelijk maakte om via Internet meldingen en klachten in te dienen. Met succes, want steeds meer mensen ervaren het gemak van de vorm van dienstverlening.

Op de gemeentelijke website www.eijsden.nl is een apart tabblad met opschrift gemeenteloket. Op dit tabblad vindt u een knop Meldingen en klachten. Hebt u een melding of een klacht? Vul dan alle verplichte velden in en verzendt het bericht. Dan kan zeven dagen per week, vierentwintig uur per dag. Wij nemen uw melding dan zo snel mogelijk in behandeling.

Uiteraard blijft onze vertrouwde service via de telefoon gehandhaafd. Voor klachten over de openbare ruimte kunt u telefoneren met onze medeweker via nummer (043) 409 52 95. Voor overige klachten kunt u het algemene gemeentelijke telefoonnummer toetsen (043) 409 52 52.

Voor spoedeisende meldingen over de openbare ruimte, hebben we buiten kantoortijden en in het weekeind een speciale wachtdienstregeling. Onze piketmedewerker kunt u dan bereiken via het nummer is (026) 372 43 03. Let wel, het moet echt om spoedgevallen in de openbare ruimte gaan.