Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Alfa Romeo haakt met Alfa MiTo aan bij wervelende clubsensatie Hed Kandi

ALFA ROMEO NEDERLAND B.V.
Jong, trendy, allure, sportief en design. Het zijn de trefwoorden die van toepassing zijn op de Alfa MiTo en op de internationaal vermaarde Club House-formule Hed Kandi. Alfa Romeo kiest dan ook voor een veelomvattende samenwerking met Hed Kandi waarbij de Alfa MiTo het middelpunt is.

Het fenomeen Hed Kandi is in 1999 in London van start gegaan en groeide in vele Europese landen direct uit tot een clubsensatie van de bovenste plank op de meest exclusieve locaties. Funky en soulful house muziek zijn de dragers van het succes. Op 27 september aanstaande doet Hed Kandi Nederland weer aan. Tijdens het feest in Hotel Arena in Amsterdam sluit Alfa Romeo zich bij deze formule aan en zet de Alfa MiTo volop in de schijnwerpers.

Middenin de jonge doelgroep
Marketing Manager Pim Bleijenberg: 'Met onze Alfa MiTo richten wij ons voor een groot deel op een geheel nieuwe doelgroep. Dit model in het compacte segment is voor Alfa Romeo een fantastische aanvulling op het gamma, waarvoor zich inmiddels een nieuwe koperschare bij ons aandient. Voor een groot deel zijn dat jonge mensen, waarvan bekend is dat zij heel specifieke behoeften en gevoelens hebben. Daar past de Alfa MiTo uitstekend bij. De inmiddels vermaarde formule van Hed Kandi trekt ook een attractief, jong en bruisend publiek. Rondom en tijdens het exclusieve Hed Kandi feest in Amsterdam organiseren wij samen met hen een heel scala Alfa MiTo-activiteiten en zullen wij met de auto heel zichtbaar zijn. Onder andere zijn wij op hun website aanwezig, er worden feestgangers met de Alfa MiTo opgehaald, er staan auto's voor de ingang van Hotel Arena, we staan met de Alfa MiTo op flyers en de poster en de dealerorganisatie kan op het evenement inhaken. Heel bijzonder wordt de Alfa MiTo-act tussen het publiek. Wij presenteren ons van de beste (MiTo-)kant bij een aansprekend gebeuren.'

Kaarten zijn verkrijgbaar via www.hedkandi.nl.

Amsterdam, 19 september 2008



Ingezonden persbericht