Boost Concepts sluit overeenkomst met MEiTV


myGimmy maakt mobiele interactie nu ook mogelijk bij product- en salespromoties

CAPELLE AAN DEN IJSSEL, 20080922 -- Boost Concepts en MEiTV hebben een overeenkomst gesloten met betrekking tot de inzet van myGimmy. Via myGimmy kunnen consumenten met hun mobiele telefoon niet alleen direct reageren op reclames op TV, print- en outdoor-reclame maar nu dus ook bij promotieacties op straat en op de winkelvloer. Boost Concepts zet myGimmy als mobiel responseplatform in om consumenten in staat te stellen tijdens promotieacties via de mobiele telefoon direct samples op te vragen of kortingen te krijgen.

"Door de samenwerking met MEiTV kan Boost Concepts haar klanten nieuwe effectieve actiemarketingconcepten bieden die op locatie 1-op-1 consumentencontact mogelijk maken. Iedereen heeft altijd een mobiele telefoon bij zich en deze is zeer persoonlijk gebonden - daarom is myGimmy een perfect instrument voor Boost Concepts om op locatie anoniem bereik persoonlijk te maken. We zijn dus in staat onze klanten te vertellen wie we bereikt hebben - met naam en toenaam! We geloven daarom dat de inzet van myGimmy onze acties impactvoller en beter meetbaar maakt.", aldus Oswin van den Boer, Commercieel Directeur van Boost Concepts.

Thijs Bijleveld, Directeur van MEiTV zegt: "Met Boost Concepts kunnen we myGimmy ook toepassen bij salespromotie acties. Daardoor biedt myGimmy voor de consument dus meer toegevoegde waarde want er kan steeds vaker en op steeds meer plaatsen via de mobiele telefoon op acties worden gereageerd. myGimmy wordt hierdoor ook breder inzetbaar als interactieve responseoplossing voor fabrikanten en retailers, zowel bij TV-campagnes als bij salespromotie acties. Dat sluit aan bij ons streven myGimmy als uniform interactieplatform voor consument en adverteerder te laten fungeren. Door de grote expertise van Boost Concepts in combinatie met myGimmy, kunnen we gezamenlijke klanten hoogwaardige effectieve marketingconcepten bieden."

Over MEiTV en myGimmy®
Moederbedrijf MEiTV heeft onder de naam myGimmy een interactief responseplatform ontwikkeld dat interactieve media (TV, radio, print en outdoor-reclame) voor adverteerders en mediabedrijven mogelijk maakt met gebruik van de mobiele telefoon. myGimmy richt zich rechtstreeks tot de consument met een mobiele responsedienst die de consument in staat stelt gratis, op eigen initiatief en zonder spam te reageren op interactieve boodschappen.

Voor de exploitatie van myGimmy gaat MEiTV samenwerkingen aan met media-exploitanten die myGimmy als interactieve dienst aanbieden aan hun adverteerders. myGimmy wordt als interactieve mobiele dienst al ingezet bij reclamespots door Ster (Nederland 1, 2 en 3), RTL Nederland (RTL 4, 5, 7 en 8), RTV Noord-Holland en RTV Rijnmond. Daarnaast heeft MEiTV een samenwerking met Ericsson. MEiTV is in 2005 opgericht en is gevestigd in Capelle aan den IJssel.
Aanmelden en meer informatie: sms `MG' naar 4411 of bezoek: www.myGimmy.com
myGimmy is een initiatief van MEiTV Holding BV. Meer informatie: www.me-itv.com.

Over Boost Concepts
Boost Concepts is onderdeel van de Boost Group en verzorgt de conceptontwikkeling, productie én executie van in store en outdoor campagnes, zoals sampling, winkeldemonstraties en merchandising. Boost Concepts werkt o.a. voor Unilever, Friesland Foods, Beiersdorf, Wessanen en Philips.

De Boost Group bestaat verder uit Boost Media en Boost Products. Boost Media ontwikkelt en exploiteert permanente in store communicatie in nauwe samenwerking met retail partners, zoals Super de Boer en C1000. Daarnaast ontwikkelt Boost Media (tailor made) display concepten die in - out ingezet worden. Boost Products ontwikkelt en produceert innovatieve, promotionele producten en programma's voor A-merken en retailers.

Meer informatie:

Boost Concepts
Oswin van den Boer (Commercieel Directeur)

www.boostconcepts.nl

MEiTV Holding BV | myGimmy
www.mygimmy.com





myGimmy