Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Utrecht, 7 oktober 2008

HKU (Hogeschool voor de Kunsten Utrecht) voegt e-mailmarketing bureau Add to Favorites toe als favoriet.

Add to Favorites gaat de dienstverlening rondom alle e-mailmarketing activiteiten van de HKU verzorgen. De HKU had al enige tijd de wens om de e-mailmarketing activiteiten uit te breiden en verder te professionaliseren. Add to Favorites, een toonaangevend bedrijf op het gebied van e-mailmarketing in Nederland, is de ideale partner gebleken. Studenten, aankomend studenten en decanen worden door deze samenwerking op een meer doeltreffende manier benaderd via e-mail. Denk hierbij aan verschillende en gepersonaliseerde nieuwsbrieven en overige relevante e-mails voor bijvoorbeeld open dagen en de uitvoeringsagenda. Add to Favorites ondersteunt de HKU met techniek en implementatie van de software, maar vooral ook met het planmatig en structureel inzetten van e-mails en de doorlopende verbetering ervan.

Naast goede software was voor ons vooral een goede partner van belang om de e-mail activiteiten tot een succes te maken. De pro-actieve en betrokken houding van Add to Favorites maakte de keuze voor ons makkelijk. Ook in de nu lopende samenwerking in uitvoering van de eerste campagnes hebben we dit ervaren. Aldus Emile Bijk, Hoofd netwerk- en informatiediensten HKU.

Joris de Bruijne, partner bij Add to Favorites: "HKU is een typische klant die zelf een goed beeld heeft van wat ze willen bereiken met de e-mailactiviteiten, maar hulp zoeken bij de weg daar naar toe. Voor een onderwijsinstelling zijn ze op het gebied van personalisatie, automatisering en manier van communiceren wel vernieuwend."

Over de HKU
Aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht (HKU) studeren rond 3.500 studenten in de volgende richtingen: Beeldende Kunst, Vormgeving, Games en Interactie, Muziek, Theater, Media en Kunstmanagement. Met een eigen concertzaal, theater en galerie en door het organiseren van veel culturele projecten, speelt de HKU een belangrijke rol in het culturele leven van Utrecht en omgeving. Kunst kan het beste worden beleefd, beoefend, bestudeerd en gemaakt in een stimulerende en vernieuwende omgeving. De HKU streeft dat na.

Over Add to Favorites
Add to Favorites is een full service e-mailmarketing bureau dat zich dedicated bezig houdt met e-mailmarketing strategie en advies, implementatie, concept en design, campagnemanagement, projectmanagement, software implementaties, fullservice activiteiten en reporting. Add to Favorites onderscheidt zich bij haar klanten op het gebied van meedenkend vermogen en het bieden van kwaliteit van werken. Add to Favorites wil vooral de klant werk uit handen nemen en kennis en kunde toevoegen op het gebied van e-mailmarketing, in een actieve samenwerking met de klant. Met als resultaat kwalitatief betere e-mailings meer tevreden ontvangers en een zo hoog mogelijke conversie. Add to Favorites werkt onder meer voor: Essent, Centraal Beheer Achmea, OHRA en Reed Business.

Einde persbericht

---

Noot voor de redactie/