Nedstat academy en lectric internetopleidingen starten samenwerking


Nieuw masterclass programma voor online professionals

AMSTERDAM, 20081017 -- LECTRIC Internetopleidingen gaat samen met Nedstat Academy masterclasses organiseren op het gebied van behavioral targeting. Doel van de masterclasses is internet marketeers opleiden om efficiënt bezoekersgroepen te targetten en marketing rendement te maximaliseren. De Masterclasses brengen strategie, praktijk en rendement van gerichte online marketing bij elkaar. Marketing managers leren de meest waardevolle bezoekers te identificeren, alerter te reageren op de voorkeuren van consumenten en online content en campagnes gerichter aan te bieden.

Jasper Wolters, managing director van LECTRIC Internetopleidingen: "LECTRIC Internetopleidingen is verheugd over de samenwerking met Nedstat Academy. Door onze kennis te bundelen zijn we nog beter in staat om online marketeers te helpen het rendement van hun marketing inspanningen te verhogen."

De eerste Masterclass vindt plaats op 28 november 2008 in de boardroom van de Rembrandt Toren te Amsterdam. Deze dag leren online marketeers door een scherpere online propositie, gepersonaliseerde campagnes en inzicht in specifiek bezoekersgedrag meer conversie te realiseren. De praktische inzichten zijn direct toepasbaar in de eigen internet strategie.

Deelnemers kunnen zich aanmelden op www.nedstatacademy.nl/masterclass-targeted-marketing.





Ingezonden persbericht