TROS


Afdeling Marketing & Communicatie
Hilversum, 23-10-2008

ONDERWERPEN RADAR MAANDAG 27 OKTOBER

Ziggo
Sinds de zomer regent het klachten bij RADAR over kabelbedrijf Ziggo. Klanten zitten weken zonder telefoon, ze kunnen niet op internet of de verhuizing wordt niet goed doorgegeven bij het kabelbedrijf. Maar de meeste klachten gaan over de klantenservice. Door lange wachttijden is deze slecht te bereiken. Als je al iemand te pakken krijgt, worden er loze beloftes gedaan en de problemen worden vaak niet opgelost. Antoinette Hertsenberg mocht een hele dag een kijkje nemen achter de schermen bij Ziggo. Wat is daar nu het probleem? En belangrijker, hoe gaat Ziggo de problemen oplossen?

Gehoorapparaten
Nederland telt ruim 1,5 miljoen slechthorenden en daarnaast nog veel mensen die gebaat zouden zijn bij een hoortoestel. Maar waar moet uw hoorstel aan voldoen en hoe is het gesteld met de voorlichting van verschillende audiciens? RADAR bezoekt verschillende audiciens en maandag ziet u de uitslag.

Presentatie: Antoinette Hertsenberg

Meer informatie via de website: www.trosradar.nl

Televisie
RADAR
Uitzending maandag 27 oktober
Nederland 1 - 20.30 uur