Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

TietoEnator DI ondersteunt KANA
TietoEnator belooft beter rendement uit investering in KANA-oplossing

Amersfoort, 28 oktober 2008 - TietoEnator en KANA zijn overeengekomen dat TietoEnator voortaan KANA-oplossingen ondersteunt. TietoEnator belooft bestaande en nieuwe KANA-gebruikers beter rendement uit de investering in hun KANA-oplossing voor multichannel-klantcontacten.

TietoEnator Digital Innovations Nederland adviseert ondernemingen en overheden merkonafhankelijk over het klantvriendelijk en efficiënt bedienen van grote aantallen klanten. KANA levert wereldwijd de grootste bedrijven en callcentra, technologisch hoogwaardige oplossingen voor het beter bedienen van klanten via de telefoon, e-mail, chat en het web. Voortaan optimaliseert TietoEnator bestaande en nieuwe KANA-oplossingen en biedt TietoEnator technische ondersteuning daarbij.

Michiel Dietvorst, manager services bij TietoEnator Digital Innovations Nederland zegt: "KANA-oplossingen behoren tot de beste in hun soort. Dankzij de samenwerking kunnen we KANA optimaliseren en technisch ondersteunen. TietoEnator garandeert KANA-gebruikers verbeterd rendement op hun investering in licenties."

Charlie Isaacs, Chief Customer Officer bij KANA zegt: "KANA tekent voor geavanceerde systemen, TietoEnator voor hoogwaardige ondersteuning en advies. Onze samenwerking is wederzijds waardevol en onze klanten profiteren daarvan mee."

Over KANA
KANA is wereldwijd marktleider in multi-channel klantcontacten. KANA's geïntegreerde oplossingen stellen bedrijven in staat een eenduidige dienstverlening te bieden over alle kanalen, waaronder e-mail, chat, callcentra en zelfbediening via het web. KANA-gebruikers zien hun klanttevredenheid met sprongen groeien, terwijl PublieksWerk / TietoEnator

ze hun het aantal telefoontjes gemiddeld met twintig procent krimpt. KANA's prijswinnende oplossingen hebben zich bewezen in wereldwijd meer dan 600 bedrijven, waaronder ongeveer de helft van ´s werelds honderd grootste bedrijven. including approximately half of the world's largest 100 companies. Ga voor meer informatie naar www.kana.com.

Over TietoEnator
TietoEnator Digital Innovations (DI) adviseert grote ondernemingen onafhankelijk over het klantvriendelijk en efficiënt bedienen van grote aantallen klantcontacten over verschillende klantkanalen, zoals web, e-mail en telefonie. TietoEnator DI adviseert, ontwerpt, implementeert, integreert en ondersteunt de oplossingen voor haar klanten en streeft er voortdurend naar maximaal waarde toe te voegen aan de bedrijfsprocessen. Het hoofdkantoor van TietoEnator bevindt zich in Finland. De onderneming heeft wereldwijd 16.000 medewerkers en behaalde in 2007 een netto omzet van ruim 1,7 miljard euro. Meer informatie biedt www.tietoenator.nl.



Ingezonden persbericht