Ingezonden persbericht



- PERSBERICHT -
Sanoma Uitgevers benoemt Stefan Hutten als directeur Jonge Gezinnen

Hoofddorp, 28 oktober 2008 - Stefan Hutten, manager Consumer & Trade Marketing van Sanoma Uitgevers, wordt per 01 januari 2009 directeur van Jonge Gezinnen. Hij volgt hiermee Henk Roelofs op.

CEO Sanoma Uitgevers Dick Molman: "Stefan is een ervaren en door de wol geverfde manager. Zijn kennis en ervaring sluiten uitstekend aan op de strategische richting van Jonge Gezinnen. Ik heb er het volste vertrouwen in dat Stefan een uitstekende toevoeging is voor onze dochteronderneming en de koers voor de toekomst." Stefan Hutten: "Ik vind het in één woord geweldig om voor Jonge Gezinnen te mogen gaan werken. Het bedrijf is marktleider en bruist van ambitie om de relatie met haar klanten te intensiveren. Dat is een heel mooie startpositie." Stefan Hutten (42) startte zijn loopbaan bij Admedia om aansluitend voor de woonbladen te gaan werken. In de jaren daarna vervulde Stefan meerdere managementposities binnen VNU/Sanoma; werkzaam op het snijvlak van marketinginformatie en database marketing. De sollicitatieprocedure voor Manager Consumer & Trade Marketing zal worden gestart.

Over Sanoma Uitgevers
Sanoma Uitgevers B.V. is met bijna 80 publiekstijdschriften (inclusief bijbehorende extensies en evenementen) en ruim 200 websites de grootste multimediale uitgever in Nederland. In 2007 haalden Sanoma Uitgevers en haar dochters en deelnemingen - Sanoma Magazines Netherlands - een omzet van 539,8 miljoen euro. In Hoofddorp werken circa 1100 medewerkers op redacties en ondersteunende afdelingen. Bij de dochterondernemingen Sanoma Men's Magazines, Jonge Gezinnen, Mood for Magazines en ilse media werken nog eens ruim 750 medewerkers. Meer informatie over Sanoma Uitgevers: www.sanoma-uitgevers.nl. Sanoma Uitgevers maakt sinds 2001 deel uit van Sanoma Magazines, de internationale tijdschriftendivisie van het Finse mediaconcern SanomaWSOY. Sanoma Magazines is met meer dan 300 tijdschriften in 13 landen een van de grootste publiekstijdschriftenuitgeverijen in Europa. Sanoma Uitgevers geeft dit jaar voor de vijfde keer de charity glossy Pink Ribbon uit, waarvan de opbrengsten voor 100% naar de Stichting Pink Ribbon gaan. Het magazine dient twee doelen: enerzijds het inzamelen van geld en anderzijds het informeren over borstkanker. Pink Ribbon Magazine 2007 heeft een recordbedrag van totaal ¤ 1.030.323,80 opgebracht. Meer informatie op: www.pinkribbonmagazine.nl.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (

Ingezonden persbericht