TenneT


Groei sleutelwoord voor TenneT

11-11-2008 Per 1 januari heeft TenneT de aansluitingen op het hoogspanningsnet overgenomen van de regionale netbeheerders met uitzondering van Stedin en Continuon Randmeren (CBL). Dit betekent voor ons een groei aan klanten, medewerkers én activiteiten. De afgelopen maanden hebben we achter de schermen hard gewerkt aan het opzetten van een structureel goede klantenservice. Daarom ontvangt u vier keer per jaar een digitale nieuwsbrief met daarin actuele ontwikkelingen die voor onze klanten van belang zijn. De eerste nieuwsbrief is in november verschenen, zowel digitaal als eenmalig per post. Ook besteden we zorg en aandacht aan onze website zodat u alle relevante informatie snel terug kunt vinden.

Klanttevredenheid

TenneT werkt ketenbreed aan het optimaliseren van de dienstverlening. En om dit te bewaken, monitoren we continu onze belangrijkste indicatoren en sturen wanneer nodig bij. Verder willen we ons klantenbeleid doorontwikkelen en toetsen op basis van uw wensen en verwachtingen. Momenteel zijn we bezig met het verwerken van de resultaten van een onlangs gehouden verwachtingsonderzoek onder een aantal klanten. Uit dit onderzoek zijn zeer veel waardevolle suggesties gekomen. Daarnaast zijn we een klanttevredenheidsonderzoek gestart dat we jaarlijks willen doen terugkeren. U heeft hier inmiddels separaat bericht over gekregen.

Grote verantwoordelijkheid

TenneT heeft een grote verantwoordelijkheid naar haar klanten. U kunt niet voor een andere netbeheerder kiezen. Daarom besteden we veel aandacht aan het opbouwen van onze klantrelaties onder meer door dezee website. Hier vindt u contactgegevens van onze relatiemanagers en binnendienst bij wie u terecht kunt met al uw vragen en opmerkingen.

Politiek

Verder steekt TenneT veel energie in de politieke discussie over congestie alsmede `Voorrang voor Duurzaam'. Deze onderwerpen staan niet alleen bij ons, maar ook bij het ministerie van EZ en de Energiekamer zeer hoog op de agenda.