Ingezonden persbericht


Olympische coaching bij NEC Philips klantendag op 11 november 2008

Informatieve presentaties, workshops en demo's brengen telecom klanten up-to-date

Hilversum, 20 oktober 2008 - NEC Philips Unified Solutions (NEC Philips) organiseert op dinsdag 11 november 2008 een informatieve klantendag voor elk bedrijf met een NEC Philips communicatie oplossing. NEC Philips organiseert deze dag in samenwerking met haar strategische business partners KPN, MER ICT, Telematch, VRC Telecom, Zetacom, Nextel en Nimava.

Paul Kievit, President van NEC Philips, opent de klantendag. Ook wordt het onlangs door MarketCap uitgevoerde onderzoek 'Voice over IP & IP Telephony' toegelicht. Robin van Galen, de coach van het goud winnende Olympische waterpolo team, zal garant staan voor een boeiende afsluiting van deze dag. De klantendag vindt plaats in het Figi Theater te Zeist. Alle gebruikers van NEC en NEC Philips systemen - bekend onder namen als (VOX SOPHO) iS3000, UNIVERGE SV7000, (SOPHO) 2000IPS maar ook de onlangs gelanceerde UNIVERGE SV8000 platformen - zijn van harte welkom.

"Met deze klantendag willen wij onze gebruikers informeren over nieuwe ontwikkelingen en de nieuwe oplossingen die beschikbaar zijn gekomen en willen wij de banden met onze grote groep eindklanten verder aanhalen. Dit event biedt onze klanten een platform om kennis te delen met betrekking tot nieuwe technologieën en rechtstreekse feedback te krijgen van NEC Philips specialisten en partners. Daarnaast is het voor klanten een unieke gelegenheid om te netwerken met collega's uit het vak", aldus Ronald Schapendonk, Marketing Manager NEC Philips. "We verheugen ons erop om onze NEC Philips community te inspireren en uit te breiden."

Het event biedt klanten diverse workshops, hands-on sessies en één op één sessies met experts uit het vakgebied. In meer technische sessies worden de jongste ontwikkelingen binnen het portfolio van NEC Philips toegelicht en krijgen de klanten inzicht in de voordelen die deze ontwikkelingen hen bieden. Ook kunnen deelnemers demonstraties bijwonen van de NEC Philips communicatieplatformen en applicaties zoals BusinessConneCT. Uiteraard wordt er ook aandacht besteed aan hot issues als Unified Communications en Presence Management.

Klanten kunnen zich inschrijven via een speciale website: www. nec-philips-klantendag.nl. Pers is ook van harte welkom en kan zich via onderstaande contactgegevens aanmelden.

Over NEC Philips Unified Solutions
NEC Philips Unified Solutions (NEC Philips) is een toonaangevende leverancier van bedrijfscommunicatie oplossingen voor alle types en omvang van bedrijven. Opgericht in 2006 als resultaat van een Joint Venture van NEC Corporation en Royal Philips Electronics, heeft het bedrijf meer dan 50 jaar ervaring in het leveren van bedrijfscommunicatiesystemen, applicaties, netwerken en diensten aan klanten over de hele wereld. Via een wereldwijd netwerk van verkooporganisaties, distributeurs en VARs verleent NEC Philips diensten aan haar klanten. NEC Philips koestert een bedrijfscultuur waarbij toewijding aan klanten, flexibiliteit en deskundigheid centraal staan. Voor meer informatie www.nec-philips.com

Voor meer informatie en aanmelden kunt u contact opnemen met: Marlous Westra
Text 100 Public Relations
Tel: 06 19 69 55 29
Email: marlous.westra@text100.nl

of

Robert van Amerongen
NEC Philips Unified Solutions
Tel: 035 689 15 21
Email: robert.van.amerongen@nec-philips.com