Ingezonden persbericht
Direct op de hoogte met mobiele widgets
Mobiele widgets geven Samsung Pixon persoonlijke touch
Delft, 8 december 2008 - Samsung introduceert voor de Pixon, de 8 megapixel cameraphone, een reeks unieke widgets. De mobiele widgets geven met één touch toegang tot allerlei handige informatie, zoals het weerbericht, het laatste nieuws of de zoekmachine. Om de telefoon nog persoonlijker te maken, heeft de Samsung Pixon extra features zoals de Bioritme-meter, Baby Countdown, Christmas Countdown en de Love Calculator. Met de widgets richt je het startscherm van de Samsung Pixon in zoals je dat zelf wilt.
De Samsung Pixon die sinds eind november in de winkel ligt, is de dunste 8 megapixel cameraphone met een full touch screen. Deze telefoon meet slechts 13,8 mm en heeft krachtige eigenschappen zoals 16x digitale zoom, autofocus, gezichtsherkenning, GPS voor geotagging en razendsnelle sluitertijden. Deze telefoon oogt als een digitale camera, maar biedt méér. Want de Samsung Pixon heeft een groot 3,2 inch full touch screen, en met de geïntegreerde Photo-browser is elke foto eenvoudig te bewerken en direct te verspreiden.
Met de mobiele widgets op de Samsung Pixon kun je alle kanten op. Met de één zijn weerberichten van over de hele wereld op te vragen, de ander voorziet je van actueel nieuws. Via Google Search doorzoek je het wereldwijde web. Met More Widgets zijn gemakkelijk extra mobiele widgets zoals navigatietools of de Gouden Gids te downloaden.
De Samsung Pixon is per direct verkrijgbaar voor een verkoopadviesprijs van ¤ 549,- inclusief BTW.
Samsung Electronics
Onder het motto 'The future is not to be predicted, but to be created' is Samsung Electronics uitgegroeid tot marktleider op vele gebieden. Variërend van monitoren en LCD-TV's tot mobiele telefoons en geheugenchips. Samsung is een van de snelst groeiende merken ter wereld van de afgelopen vijf jaar. Op dit moment staat Samsung op de 21ste positie van de ranglijst van de meest waardevolle merken in de
Samsung scoort niet alleen in marktaandelen sterk. Jaarlijks besteedt Samsung bijna 10% van haar omzet aan R&D. Met vijf designcentra over de hele wereld laat Samsung zien dat innovatie om meer dan technologie draait. Samsung laat zich inspireren door de lifestyles van consumenten. De internationale waardering voor de vernieuwende producten is groot. In 2007 won Samsung 26