T-Mobile biedt MKB'er in Nederland zijn eigen trouwe-klantenactie

10/12/2008 10:52

T-Mobile


-MKB'er creëert binnen 5 minuten een geheel eigen loyaliteitsprogramma.


-Ondernemers kiezen de uitstraling die past bij hun bedrijf.


-Keuze uit diverse originele cadeaus en bijzondere ervaringen.


-Loyaliteitloont.nl bevestigt T-Mobile's overtuiging dat loyaliteit zeer belangrijk is voor succesvol ondernemen.

Menig MKB'er heeft vaak niet de tijd om een origineel relatiegeschenk uit te zoeken, laat staan een professioneel loyaliteitsprogramma op te zetten. T-Mobile wil ondernemers in staat stellen hun relaties te belonen en introduceert daarom vanaf vandaag Loyaliteit loont; een programma waarmee alle MKB'ers van Nederland hun trouwe klanten kunnen verrassen met bijvoorbeeld een cursus strandzeilen of wijnproeven. Op de website Loyaliteitloont.nl kan iedere MKB'er in Nederland gratis en snel een loyaliteitsprogramma met eigen look & feel creëren.

André Suurmond, Directeur Business Marketing van T-Mobile: 'Loyaliteit is de basis van zakelijk succes. Zo belonen wij onze trouwe zakelijke klanten door ze elk halfjaar dat ze klant zijn, één procent loyaliteitskorting te geven op het verbruik. Dat past binnen de visie van T-Mobile waarbij het opbouwen en onderhouden van relaties met klanten en zakelijke partners centraal staan. Om het belang van loyaliteit hierin te onderstrepen hebben we dit initiatief ontwikkeld. Hiermee bieden we MKB'ers de mogelijkheid hun eigen relaties te belonen met originele cadeaus en bijzondere ervaringen. Zo kunnen we hen ook laten ervaren dat loyaliteit loont. Er is een website ontwikkeld waarmee ze snel en eenvoudig een unieke trouwe-klantenactie kunnen opzetten. Wat deze actie bijzonder maakt, is dat we dit niet alleen aanbieden aan onze eigen klanten, maar aan alle ondernemers in het MKB. '

Originele cadeaus en ervaringen

T-Mobile stelt een online loyaliteitsprogramma beschikbaar dat bedrijven gratis en naar eigen inzicht kunnen inrichten en vormgeven. In vier eenvoudige stappen is het mogelijk een gepersonaliseerde winkel aan te maken. De ondernemer maakt een keuze uit de cadeaus en geeft zijn klanten punten - eenmalig of per maand - waarmee zij cadeaus uit de winkel kunnen kiezen. De ondernemer bepaalt zelf of hij de cadeaus gratis of met korting wil aanbieden.

Loyaliteit loont

De website Loyaliteitloont.nl is onderdeel van de nieuwe Zakelijk Optimaal campagne van T-Mobile, het zakelijke groepsabonnement dat zich automatisch aanpast aan het belgedrag en de bedrijfsgrootte. Bijzonder is de loyaliteitskorting; hoe langer je klant bent, hoe hoger de korting.

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl