Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Affiliate marketing netwerk M4N speelt voor Kerstman

Amsterdam, 15 december 2008 --- Sinterklaas is net terug naar Spanje en de Kerstman staat alweer voor de deur. Een belangrijke periode voor affiliates in het shoppingsegment, waarin ze tussen de 10 en 35 procent meer omzet halen, afhankelijk van het onderwerp van hun site. In deze laatste twee topverkoopmaanden van het jaar is een goed werkend registratieproces cruciaal. Aan de registratie van de verkopen zijn immers de vergoedingen voor affiliates gekoppeld. Affiliate marketing netwerk M4N besteedt daarom gedurende deze periode extra aandacht aan de controle van zijn registratieproces voor de verkopen.

De klanten van M4N gebruiken soms wel vijf tot zeven betalingsmethodes, die allemaal moeten kloppen. Bij de iDEAL-betalingen kan het bijvoorbeeld voorkomen dat bij nieuwe versies de registratiecodes niet worden geüpdatet. De enige manier om dit te checken is door daadwerkelijk aankopen te doen. Het resultaat: een berg producten. 'Ons hele kantoor ligt nu vol met cadeaus', lacht Thomas Joosten, oprichter van M4N. 'Het past al niet eens meer onder de kerstboom!'

Aan een goed werkend registratieproces kunnen de affiliates ook zelf hun steentje bijdragen. M4N roept hen op erop toe te zien dat het ook op de lange termijn honderd procent blijft functioneren. De eerste affiliate die een registratiefout ontdekt, krijgt een bonus van honderd euro. 'De M4N-registratie is de beste in de markt', beweert Joosten stellig. 'Daarom durven we een beloning te geven. Maar ook al is het nog zo goed, geen enkel systeem is honderd procent waterdicht voor alle betalingsmethodes. Dus hoe eerder je een fout ontdekt des te beter. Hierbij kunnen wij de hulp van onze duizenden affiliates goed gebruiken. Het is immers in het belang van iedereen dat het werkt', aldus Joosten.

Over M4N

M4N heeft als missie om het zoeken, vinden en kopen van producten op internet gemakkelijker te maken. M4N bereikt dit door een netwerk van website eigenaren, affiliates genoemd, te koppelen aan aanbieders van producten op internet. Het bedrijf ziet de affiliates als distributiekanaal: zij maken informatie (commercieel en niet commercieel) namelijk toegankelijk voor specifieke doelgroepen en linken naar de juiste plekken op de vaak uitgebreide websites van adverteerders. Met M4N kunnen zowel affiliates als adverteerders beter op het onlinekoopproces afstemmen door middel van goede statistieken en promotiemateriaal. Voor meer informatie, zie: Affiliate netwerk voor adverteerders en exploitanten www.m4n.nl.

Voor meer informatie voor de pers en hoge resolutie afbeelding:

Lubbers & De Jong
Anke van Heerebeek
020 421 05 65
anke@l-dj.nl

M4N
Thomas Joosten
020 468 32 54
thomas.joosten@m4n.nl