GoGreen2009 eerste nieuwe titel op Circuit Park Zandvoort

16/12/2008 10:30

Telegraaf Media Nederland

Telegraaf Media Nederland initieert nieuwe automotive events. Het eerste nieuwe evenement is GoGreen2009. Dit voor het publiek gratis toegankelijke evenement vindt medio september 2009 plaats op de meest autosportieve locatie van Nederland: Circuit Park Zandvoort. GoGreen2009 is een driedaags evenement bestemd voor alle bedrijven en instellingen die met het eco thema bezig zijn. Een speciale focus ligt hierbij op de autobranche.

De paddock en het circuit bieden ruimte voor modelintroducties, de laatste innovatieve technieken en maatschappelijk verantwoorde initiatieven. Bezoekers kunnen kennis maken met de nieuwste groene auto's (proefritten) en de nieuwste ontwikkelingen in deze groeiende markt. Zo zijn er diverse groene demonstraties op autosport gebied, een importeurspaddock met ruime aandacht voor de groene automodellen, de Fuel Efficiency Challenge, een Eco Shopping Plaza, aandacht voor Het Nieuwe Rijden en diverse seminars en workshops.

Daarnaast biedt GoGreen2009 een speciaal business to business platform inclusief gastsprekers, entertainment en catering. GoGreen2009 wordt natuurlijk klimaatneutraal georganiseerd.

Behalve GoGreen2009 wordt er in 2010 een nieuw groot auto-evenement gelanceerd waar de sportieve, luxe en avontuurlijke automodellen hun nieuwe platform zullen vinden. Dit evenement vindt plaats in de jaren dat er geen AutoRAI georganiseerd wordt. Autofabrikanten en de aftermarket-branche kunnen in een interactieve ambiance volop beleving geven aan hun deelname. Telegraaf Media Nederland biedt de importeurs een low cost beursdeelname met veel beleving in de vorm van proefritten, circuitdemonstraties en podiumshows!

Begin 2009 wordt er meer bekend gemaakt over de inhoud van de genoemde evenementen.

Over Telegraaf Media Nederland

Telegraaf Media Nederland is onderdeel van TMG (Telegraaf Media Groep) en omvat een belangrijk gedeelte van de Nederlandse activiteiten van TMG: Uitgeversmaatschappij De Telegraaf, HDC Media, Holland Combinatie, Basismedia, Telegraaf Tijdschriften Groep, WebRegio Media, Pilarczyk Mediagroep, Telegraaf Productiehuis, Librium TV en 402EVENTS.COM. In totaal exploiteert Telegraaf Media Nederland meer dan honderd printtitels, even zoveel websites, diverse 'out of home TV'netwerken en een aantal videoproductiehuizen. Dat maakt Telegraaf Media Nederland het eerste complete mediahuis van Nederland, met verschillende mediamerken en - platformen, die onmisbaar zijn voor consument en adverteerder.