Creëer jouw eigen 'vleugje' met Sourcy

16/12/2008 15:23

Vrumona

Creëer jouw eigen 'vleugje' met Sourcy

SOURCY GEEFT 10.000 FLESSEN MINERAALWATER MET

EEN UNIEK EIGEN VLEUGJE WEG

Bunnik, 16 december 2008 - Sourcy laat haar drinkers een eigen vleugje bedenken. Afgelopen zomer heeft Sourcy een nieuw product geïntroduceerd in de supermarkt: Sourcy met een vleugje citroen of een vleugje munt. Nu komt Sourcy met een reclamecampagne waarin de consument een eigen, nieuwe smaak kan bedenken. De inzender met het beste idee drinkt de rest van zijn leven zijn eigen water.

Sourcy voert een promotie voor 'Sourcy met een vleugje', waarbij de consument zijn of haar eigen unieke vleugje kan bedenken voor het mineraalwater. Bijvoorbeeld water met een vleugje tijm of kaneel. De consument mag het zelf bepalen.

Op de website www.sourcy.nl kan men een eigen vleugje invullen en een persoonlijk logo aan het etiket toevoegen. De creatieve ideeën kunnen door middel van stemmen worden beoordeeld op de website. Van het vleugje met de meeste stemmen zal Sourcy een unieke oplage van 10.000 flessen uitbrengen. De bedenker van dit vleugje zal deze bijzondere oplage mineraalwater als prijs in ontvangst mogen nemen.

Deze actie loopt van 16 december 2008 tot en met 23 januari 2009

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl





http://www.sourcy.nl


Noot voor de redactie:

NOOT AAN DE REDACTIE,