Warchild


Real Time Solutions overhandigt 17.500 aan WarChild In het afgelopen jaar heeft de directie van Real Time Solutions, in het kader van het 10 jarig bestaan, haar medewerkers uitgedaagd zoveel mogelijk geld in te zamelen voor War Child. Directeur Barry Dooper fietste over de Franse Alpen en sprokkelde veel sponsorgeld bij elkaar. Commercieel directeur Wesley Maas kocht wijn in en verkocht ze onder War Child label, uiteraard met een goeie marge. Maar de top actie was van office manager Patricia Bleeker. Zij organiseerde 8 avonden huiskamerdiners, gesponsord door de Weesper middenstand en geholpen door vele vrienden & kennissen.

Ook burgemeester Horseling van Weesp was aanwezig om het bedrijf te feliciteren met hun 10-jarig bestaan. Horseling: "Ik kom niet ieder bedrijf feliciteren met hun 10-jarig bestaan, maar Real Time is een bedrijf dat zeer aanwezig en betrokken is in de Weesper samenleving. Vooral bij sportieve evenementen komen we Real Time tegen als sponsor en winnaar. En die maatschappelijke betrokkenheid vindt zijn bekroning in de acties voor War Child, dat rechtvaardigt mijn bezoek hier: gefeliciteerd!"

War Child wil hierbij Real Time Solutions ontzettend bedanken voor hun inzet en bijdrage!