Ingezonden persbericht


Sheraton Hotels maakt het mogelijk reiservaringen te delen met de Flip Video

PERSBERICHT, 16 december 2008

Sheraton Hotels & Resorts en Flip Video Europa werken samen aan een aanbieding voor gasten bij de deelnemende Sheraton hotels in Europa voor een makkelijke manier om vakantie herinneringen en weekendjesweg te verzamelen en te delen. Door gewoonweg een Flip Video arrangement te boeken, ontvangen gasten als cadeau een Flip Video Ultra waarmee hotelgasten hun reiservaringen van spannende bestemmingen zoals Parijs, Brussel, Amsterdam, Edinburgh en Stockholm kunnen opnemen.

De batterij van de Flip Video Ultra is het formaat van een kleine digitale camera - of een mobiele telefoon van vorig jaar - en beschikt over 60 minuten opname tijd, waarbij gebruikers hun voordeel kunnen halen uit de ingebouwde software voor PC's en Apple/Macs om hun video herinneringen direct te uploaden naar het web of om naar vrienden of familie te sturen. Om het delen makkelijker te maken, de Flip Video Ultra heeft een ingebouwde USB uitgang die direct in de computer kan worden gedaan voor het gemakkelijke uploaden op websites zoals YouTube. Facebook en Sheraton's eigen Sheraton.com website. De gebruiksvriendelijkheid van de Flip Ultra en zijn ingebouwde software maakt het makkelijk om jouw herinneringen te delen met familie en vrienden.

De Sheraton Flip Video arrangement is verkrijgbaar vanaf ¤225 per kamer per nacht en is geldig tot 31 maart 2009*. Voor boekingen, bezoek www.sheraton.com/flip. De deelnemende hotels zijn:


* Sheraton Stockholm, Zweden

* Sheraton Schipol Airport, Amsterdam

* SheratonGrand Hotel & Spa, Edinburgh, Schotland
* Sheraton Paris Airport, Frankrijk

Daniel Kerzner, Regional Director Marketing, North West Europe, Starwood Hotels & Resorts zegt, " Sheraton herdefinieert haar hotel ervaring - door de hotelgasten die technologie aan te bieden die hun de mogelijkheid geeft over en weer te communiceren met elkaar en ons hotel op een revolutionaire manier. De Sheraton ervaring heeft alles te maken met in contact blijven gedurende het reizen en het delen van ervaringen en inzichten. Samenwerking met Flip Video geeft ons een geweldige mogelijkheid om onze klanten de kans te geven om hun waardevolle herinneringen te delen en vast te houden, met technologie die zo eenvoudig is in het gebruik."

Ray Sangster, EMEA President, Flip Video zegt, "Met een hotelmerk werken is een leuke manier voor meer consumenten om voor zichzelf uit te vinden hoe makkelijk het is om onze Flip Video digitale camera's te gebruiken en het uploaden en delen van hun clips. Ons doel is om het delen van video's makkelijk en leuk te maken, en het arrangement is een geweldige manier om "easy to use video technology" te introduceren als de volgende stap vanaf alleen foto's van een geweldig verblijf ergens."

Met meer dan 400 hotels in 75 landen over de hele wereld, blijft Sheraton haar iconische merk revitaliseren terwijl de internationale expansie voortzet door uitbreiding met 54 hotels en 20.000 hotelkamers voor 2009. Voor meer informatie bezoek www.sheraton.com

EINDE

Voor de redactie:

* een Flip Video Ultra per geboekte arrangement
* de prijs is exclusief belastingen

* bekijk een voorbeeld van een Flip Video film en bezoek www.sheraton.com/flip
* meer te weten te komen over Flip Video producten, bezoek www.flipvideo.co.uk