Ingezonden persbericht


()


- PERSBERICHT -

Sportweek met kerst extra diep en glossy

Amsterdam, 16 december 2008 ­ Een glossy fotoserie van gouden hockeyvrouwen. Bijzondere interviews met Edwin van der Sar en Anky van Grunsven. En nog veel meer. De extra dikke kerstspecial van Sportweek staat bomvol diepgravende interviews met topsporters en prachtige fotografie.

"Hoorde ik laatst niet iemand zeggen dat het tijd werd voor een tijdschrift over sport en personality? Nou, dat tijdschrift maken wij al tien jaar. Iedere week!" Sportweek hoofdredacteur Richard Plugge bladert met trots door zijn extra dikke kerstnummer.

Glamour én modder
"De persoonlijke levenssfeer komt uitgebreid aan bod in Sportweek en vooral hoe die van invloed is en was op de prestaties. Sportweek kijkt mee over de schouder van de topsporter: wat beweegt hem, hoe leeft hij, wat zijn zijn emoties en hoe komt hij tot zijn prestaties? En met fraaie lifestyle fotografie worden de interviews en reportages ondersteund. Glamour waar glamour past, zweet en rondvliegend modder waar dat hoort."

Hartverscheurend verhaal
In de kerstspecial van Sportweek veel aandacht voor de sporters die dit jaar in de internationale arena een hoofdrol vertolkten. Zo vertelt Khalid Boulahrouz exclusief het hartverscheurende verhaal over het verlies van zijn dochtertje. Daarnaast interviews met de winnaars van 2009, onder andere Sportweek's sportman van het jaar Edwin van der Sar, maar ook Sven Kramer, Maarten van der Weijden en Anky van Grunsven.

Onthullend inkijkje
De ontmoeting tussen de gevallen sprintbroers Jan en Theo Bos geeft een onthullend inkijkje in hun privé-leven en hun twijfels en verlangens. Verder een interview met en een mooie glossy fotoserie van de gouden hockeyvrouwen Naomi van As, Sophie Polkamp en Ellen Hoog.

De kerstspecial van Sportweek ligt vanaf vandaag twee weken in het tijdschriftenschap.

Over Sanoma Men's Magazines
Sanoma Men´s Magazines (SMM) is uitgever van AutoWeek, Belegger.Magazine, Computer Idee (50%), De Nationale Botenbank, Duck Out, Fiets, FietsActief, FORMULE 1 RaceReport, Gamer.Magazine, Golfers Magazine, GOLFjournaal, GolfNieuws, Grasduinen, GTO, hockey.nl, James, KIJK, MOTO73, MOTOR, Motorjacht, Revu, Panorama, Playboy, Procycling, Sportweek, Start met Wielrennen, Triv', Truckstar, TV Film, Zeilen, Zo Zit Dat en talloze succesvolle websites, waaronder autotrader.nl, insidegamer.nl, AutoWeek.nl, Belegger.nl, Playboy.nl en Gamer.nl. Sanoma Men's Magazines is een 100% dochter van Sanoma Uitgevers. Voor meer informatie over Sanoma Men's Magazines: www.smm.nl.

Over Sanoma Uitgevers
Sanoma Uitgevers B.V. is met bijna 80 publiekstijdschriften (inclusief bijbehorende extensies en evenementen) en ruim 125 websites de grootste multimediale uitgever in Nederland. In 2007 haalde Sanoma Uitgevers en haar deelnemingen - Sanoma Magazines Netherlands - een omzet van 539,8 miljoen euro. In Hoofddorp werken circa 1100 medewerkers op redacties en ondersteunende afdelingen. Bij de dochterondernemingen Sanoma Men's Magazines, Jonge Gezinnen, Mood for Magazines en ilse media werken nog eens ruim 750 medewerkers. Meer informatie over Sanoma Uitgevers: www.sanoma-uitgevers.nl.

Sanoma Uitgevers maakt sinds 2001 deel uit van Sanoma Magazines, de internationale tijdschriftendivisie van het Finse mediaconcern SanomaWSOY. Sanoma Magazines is met meer dan 300 tijdschriften in 13 landen een van de grootste publiekstijdschriftenuitgeverijen in Europa.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (