Ingezonden persbericht

Word of Mouth Marketing bureau Buzzer versterkt zijn team met:

Word of Mouth Marketing bureau Buzzer heeft zijn team in korte tijd verder uitgebreid met Campagne Managers Marjolein van Hek, Pim Derneden en Nancy van Hees. Het creatieve team is uitgebreid met Junior Producer Freek van der Zwet.

In de afgelopen 6 maanden verdubbelde Buzzer haar vaste team en verhuisde naar een groter kantoor binnen Pand Noord.

Marjolein studeerde af in Economische Psychologie en deed onderzoek bij GFK naar het keuze en aankoop proces van consumenten van biologische producten. Pim werkte eerder als Digital Editor bij Reload Magazine en als trendwatcher bij 'Signs of the Time' de netwerk organisatie van Carl Rohde. Nancy werkte na haar stage bij Buzzer als projectleider marketing bij het campagne bureau De Schepper van de drie goede doelen loterijen Postcode Loterij, BankGiro Loterij en de Sponsor Bingo Loterij. Freek werkte hiervoor als Content Manager bij Qi en voor PR bureau Puddlejump.

Buzzer is marktleider op het gebied van Word of Mouth Marketing.

Buzzer ontwikkelt Word of Mouth campagnes voor opdrachtgevers als Unilever, Philips, Friesland Foods, Nestlé, Pathe en Heineken. Buzzer telt 19 medewerkers.

Willem Sodderland, oprichter en algemeen directeur van Buzzer: "We groeien erg snel. En zijn in de gelukkige situatie dat we heel goede mensen kunnen aantrekken die net zo nieuwsgierig zijn naar de toekomst van marketing als de rest van het Buzzer team."