T-Mobile steunt War Child.

11/12/2008 13:10

T-Mobile


-Speciale actieweken tijdens de feestdagen.


-T-Mobile doneert 5 euro per nieuwe klant aan War Child.


-T-Mobile winkels staan in het teken van War Child.

T-Mobile sluit het jaar feestelijk af door per nieuwe klant 5 euro aan War Child te schenken. De actie loopt van zaterdag 20 december 2008 tot en met vrijdag 2 januari 2009 in alle T-Mobile winkels en via de T-Mobile e-shop. Elke nieuwe klant telt mee, of het nu zakelijk, particulier, prepaid of abonnement is.

Marco Borsato, ambassadeur van War Child: 'Tijdens de feestdagen staan we er vaak bij stil hoe belangrijk het is om in vrede te kunnen leven. Ik hoop dat de actieweken in de winkels van T-Mobile een flinke bijdrage voor War Child opleveren, zodat War Child nog veel meer kinderen in oorlogsgebieden kan helpen.'

Priscilla Tomasoa, PR manager bij T-Mobile in Nederland: 'Het eerste jaar als partner van War Child zit er bijna op. Het hele jaar door hebben wij War Child ondersteund door bijvoorbeeld medewerkers actief bij wervingsacties te betrekken en ons call center ter beschikking te stellen. Ook indirect steunen we War Child door hoofdsponsor te zijn van de film Wit Licht, die 8 december in première ging en waarin de thematiek van War Child onder de aandacht wordt gebracht. Wij hopen dat dit zal leiden tot nieuwe Friends van War Child. En ook met de War Child weken in onze winkels streven we ernaar opnieuw veel kinderen te kunnen helpen. Begin januari zullen we het resultaat van deze actie bekendmaken.'

De War Child weken

De actie loopt in alle 80 T-Mobile winkels en via de e-shop op www.t-mobile.nl. Ter ondersteuning van de actie staan de winkels zichtbaar in het teken van het partnerschap met War Child. Bij een aantal winkels is een War Child team aanwezig om het winkelende publiek op de actie te wijzen.

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl