Ingezonden persbericht


Persbericht

30 december 2008

LaComunidad realiseert rebranding ZEKUR.nl

LaComunidad heeft een campagne ontwikkeld waarmee ZEKUR.nl na de succesvolle introductie in het najaar van 2007 zich definitief vestigt als een sterke online zorgverzekeraar. De campagne bestaat uit een nieuwe pay-off, printadvertenties, outdoor, dm, een vernieuwde website en een interactieve campagne.

"Omdat je op prijs alleen niet kunt differentiëren, is gekozen voor een creatieve prijspropositie. Daaruit is de pay-off 'Veel verzekering voor weinig' ontwikkeld. Met deze nieuwe pay-off en een nieuwe brand voice laten we jongeren zien dat er bespaard kan worden met een zorgverzekering van ZEKUR.nl zodat er geld over blijft voor leuke dingen in het leven", aldus Bart Kokke, Strategy Director LaComunidad.

De campagne is geïntegreerd ingezet met online advertising, dm, print, abri´s, promotieteams en diverse e-mailings voor cross-sell en up-sell. Daarnaast is ook de site op veel punten aangepast en verbeterd. Zo is bijvoorbeeld het interaction design op de homepage aangepast in de vorm van een 'menukaart', waarbij campagnethematiek en conversiemechanismes met elkaar in evenwicht zijn. Kortom, LaComunidad zorgt ervoor dat ZEKUR.nl zich blijft onderscheiden als sterke online zorgverzekeraar.

Over LaComunidad
LaComunidad is het Amsterdamse creative digital branding bureau. Met interactieve marketingcommunicatie programma's en campagnes maakt LaComunidad merken relevanter, innovatiever en aantrekkelijker. Kortom, LaComunidad activeert en revitaliseert merken in het digitale tijdperk. LaComunidad werkt voor o.a. UPC Broadband, Heineken, Simyo.be en Univé. LaComunidad is onderdeel van WPP's GroupM. Meer informatie is te vinden op: www.lacomunidad.co.uk, www.socialmedia8.com, www.viraltracker.com, en www.wpp.com.

Over ZEKUR.nl
ZEKUR.nl is een onderdeel van Univé-VGZ-IZA-Trias. Eén van de grootste verzekeraars van Nederland, ontstaan uit de fusie tussen Univé en VGZ-IZA-Trias. De verzekeraarscombinatie telt ruim 4,2 miljoen zorgverzekerden en 800.000 schadeverzekerden. Zij werkt zonder winstoogmerk en is met meer dan 150 vestigingen in het hele land dicht bij de klant.

Voor de redactie (