Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Schiphol-Rijk, dinsdag 30 december 2008

ATP LANCEERT GRENZELOOS

Een uniek boek om te bewaren. Dat is Grenzeloos, een bijzondere eindejaarsuitgave van ATP, The Advanced Travel Partner, waarin de reisorganisatie alle ervaringen, tips en weetjes van haar klanten, leveranciers en medewerkers over zakelijk reizen heeft gebundeld.

Grenzeloos is bedacht, ontwikkeld en geproduceerd door ATP Agency, het full service communicatiebureau van ATP. Het boek is bedoeld om relaties te informeren, te verrassen en te inspireren. Uitgevoerd met een zilveren, harde kaft, een witte elastieken band en een blauw leeslint, heeft Grenzeloos de uitstraling van een chique pocketagenda. Maar dan wel één met veel nuttige tips, weetjes, reisverslagen en interviews. Een kruising tussen een magazine, dagboek, glossy en reisgids. Kort, zappend en fris. Lekker om te lezen en bij je te hebben, ter ontspanning, informatie of gewoon voor fun.

"In Grenzeloos lees je wat de mooiste plekjes zijn op de Seychellen, hoe ATP Select Travel de organisatie van een sabbatical van 6 maanden aanpakt, de beste hide aways van New York, een dagboek van een reisjournaliste, een interview met Karin Boon, nieuwe trends, bestemmingen, boeken en sites. Maar ook tips om voordelig te parkeren, lekker te lunchen en een minicursus koffer inpakken", aldus hoofdredacteur Ron Bongers.

De reacties op Grenzeloos stromen inmiddels binnen. Deze variëren van 'handig en nuttig' tot 'mooi uitgevoerd' en 'leuk om te lezen'. Grenzeloos zal in 2009 drie keer verschijnen als tabloid krant en in december weer als special edition in luxe boekvorm.


- Einde Bericht -

Noot voor de redactie,