SC Multimedia Nederland B.V. lanceert Familyatter Ms

06/01/2009 15:13

SC Multimedia Nederland BV

De ultieme glossy voor internationale gezinnen in Nederland.

Amsterdam, 6 januari 2009: Family Matters, een nieuw, allesomvattend tijdschrift voor jonge en ervaren ouders in Nederland lanceert op 26 januari 2009. De nieuwe Engelstalige glossy, uitgegeven door SC Multimedia Nederland B.V., is een essentiële informatiebron voor Nederlandse en internationale gezinnen op het gebied van kinderopvang, gezondheid, productinformatie, onderwijs, vakantie, financiële planning en activiteiten voor kinderen in de leeftijdscategorie van 0 tot 12 jaar.

Maged Fahmy, directeur van SCMN zegt: "In Nederland wonen honderdduizenden internationale families. Family Matters is het enige tijdschrift dat deze huishoudens helpt door hen in het Engels van alle relevante informatie te voorzien als het gaat om zwangerschap en het grootbrengen van kinderen in Nederland. Hiermee creëert het een brug tussen deze niche doelgroep en alle bedrijven en organisaties wiens dienstverlening of product gericht is op ouders en gezinnen."

SC Multimedia Nederland B.V. speelt met Family Matters in op de vraag vanuit de lezersgroep van de eigen Engelstalige publicatie XM; het succesvolle Nederlandse lifestyle magazine voor de internationale gemeenschap.

Het blad zal tweemaandelijks uitkomen.