Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

"uitbreiding arvato services Loyalty Services team"

Robin J. Riemslag (36) begint per 1 januari 2009 als Business Cell Manager Loyalty bij Arvato Services Nederland B.V. Hij is afkomstig van TopTicketLine Nederland B.V. (Stage Entertainment), alwaar hij het Marketing team aanstuurde en verder o.a. verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van de marketing database. Hiervoor heeft hij gewerkt bij Joop van den Ende Theaterproducties, Thomas Cook, Pearle Opticiens en Wunderman Cato Johnson. Robin is ook sinds midden 2007 voorzitter van Direct Marketing-vakvereniging DeMeter, een vereniging met 350 leden die thema-avonden voor Direct Marketeers organiseert.

Robin wordt bij Arvato verantwoordelijk voor werving, implementatie en support van alle loyalteitsopdrachten. arvato services biedt haar klanten een compleet portfolio aan diensten op het gebied van klantbeheer, waarbij de totstandkoming van waardevolle klantcontacten centraal staat. Hierdoor nemen we een bijzondere positie in op het gebied van inrichting, regie en het uitvoeren van klantondersteunende processen. Vanuit ons wereldwijde netwerk beschikken we over de kennis en ervaring om klanten in verschillende industriële segmenten te ondersteunen met een uiterst slagvaardige organisatie.

arvato services is een specialist in het adviseren, ontwerpen, implementeren en uitvoeren van logistieke- en communicatieprocessen. Het service portfolio van arvato services kan onderverdeeld worden in:
* Data, CRM &
*
Loyalty Services

* Marketing Support Services

* Print Procurement Services

* Supply Chain Management Services

* In &
*
Outbound Callcenter Services

* Back Office Services

* Credit Management Services

* Entertainment Services
Over Arvato Services / Bertelsmann Group
Arvato Services is een sterk groeiende Business Process Outsourcing (BPO) service provider van marketing-, communicatie- en logistieke diensten. Arvato Services is onderdeel van Arvato AG, de media service provider van Bertelsmann AG, één van de grootste internationale mediaconcerns.

Arvato AG is vertegenwoordigd in 36 landen en is de grootste customer services provider van Europa. Arvato Services verzorgt met haar geintegreerde concept alle logistieke en communicatieprocessen van bedrijven met hun klanten waarbij de totstandkoming van waardevolle klantcontacten centraal staat. Binnen Europa heeft Arvato Services zich met dit geïntegreerde concept ontwikkeld tot één van de marktleiders. Arvato AG realiseerde over het boekjaar 2007 een omzet van circa 4,9 miljard euro en heeft circa 60.000 medewerkers.

Het serviceportfolio van Arvato Services Benelux is onderverdeeld in Data, CRM & Loyalty Services, Marketing Support Services, Print Procurement Services, Supply Chain Management Services, In &

Outsourced Customer Management Services, Back Office Services, Credit Management Solutions, en Entertainment Services.

Arvato werkt voor een groot aantal toonaangevende Nederlandse en internationale bedrijven, waaronder energieleveranciers, loterijen, bedrijven uit de automotive sector, uitgevers, de IT-sector, zorgverleners, luchtvaart, banken en verzekeraars en telecom operators.

Voor vragen en/of opmerkingen email naar info@arvatoservices.nl of bel Sandra van Musscher op 0294-280300.