Ingezonden persbericht


-persbericht-

Caroline Keulen, Roland van Kralingen en Rogier van Kralingen adviseur van Conspiracy Concepts

Amsterdam, 12 januari 2009 Caroline Keulen, Roland van Kralingen en Rogier van Kralingen zijn toegetreden in de raad van advies van Conspiracy Concepts. Ze adviseren het creatieve bureau met het oog op de groei en de ontwikkeling van de "online creative networktool'.

Conspiracy is reeds geruime tijd bezig met het opzetten van het "online creative networktool"; Een exclusief online en fysiek internationaal platform dat creatieven en merken met elkaar in contact brengt. Binnen het internationale netwerk kunnen jonge talentvolle creatieven op basis van uitnodiging en coaching door top creatieven op briefings van A-merken werken.

Caroline heeft een jarenlange ervaring opgedaan in verschillende management en directie functies bij ICT en media ondernemingen. Als Vice President Commercial Development van AtosOrigin heeft zij uitgebreide internationale ervaring met het managen van media- en ict-gerelateerde innovatie-projecten.

Roland en Rogier van Kralingen zitten beide in de directie van marketing- en innovatie-bedrijf Innoa. Vader en zoon Van Kralingen hebben veel ervaring op het gebied van reclame en innovatieprojecten. Vanwege deze ervaring is Roland van Kralingen door het Tijdschrift voor Marketing gekozen tot de top drie marketeers van ons land en zelfs tot de top 2 onder de marketing consultants.

Caroline Keulen zegt over haar betrokkenheid: 'Het is een interessante uitdaging voor mij om na een korte periode van betrekkelijke anonimiteit actief bij te kunnen dragen aan de plannen van dit ambitieuze bureau. Ik verwacht dat niet alleen de wijze waarop adverteerder en creatief met elkaar omgaan maar ook het creatieve proces zelf, sterk zullen veranderen in de komende jaren. De ontwikkeling van de "online creative networktool" van Conspiracy zie ik als een belangrijke factor bij het realiseren van dit veranderingsproces. Het is inspirerend om daar over mee te denken!"

Rogier van Kralingen voegt hier aan toe 'We hebben ons gebogen over de vraag hoe bureaus zich in in de 21e eeuw moeten gaan gedragen, waar de innovatie moet komen te liggen. Het antwoord is zich nu aan het uitkristalliseren bij Conspiracy. Het is een blauwdruk voor het bureau van de toekomst.'

Norbert Pollemans en Charly Heusschen: 'We zien in Caroline, Roland en Rogier de juiste personen om ons te helpen onze huidige groei en ambities waar te maken. De ruime ervaring op het gebied van marketing en innovatie, het netwerk binnen het topmanagement van grote organisaties in combinatie met hun enthousiasme en pragmatische kijk op zaken, maken deze personen voor ons de ideale sparringpartners. We zullen ze met name consulteren op het gebied van algemeen management en de marketing bij de ontwikkeling van onze "online creative networktool.'

-einde persbericht-

Meer informatie over dit bericht via:
Norbert Pollemans | T: 020- 623 46 84 | M: 06 46200382 | E: norbert@conspiracyconcepts.com

Over Caroline Keulen
Caroline heeft onder andere gewerkt bij IBM, de Cinevideo Groep, BSO (het huidige Atos) en was Vice President Commercial Development bij AtosOrigin International. Zij zat 4 jaar in het bestuur van SIRE. Op dit moment is zij als adviseur betrokken bij uiteenlopende projecten in binnen- en buitenland.

Over Roland en Rogier van Kralingen
Roland van Kralingen is de oprichter van TBWA in Nederland, Spanje en Tokyo. In 1993 startte hij de PositioneringsGroep en later High Value. Op dit moment staat hij aan het hoofd van marketinginnovatiebureau Innoa, en is organisator van het evenement Innoday. Hij is partner bij Sage, een in Boston gevestigde consultancy en werkt regelmatig in de VS. Rogier van Kralingen is mede auteur van het boek De Groeimotor en mede oprichter van innovatie consultancy INNOA. Ook is hij bedenker van de theorie Nieuwe Wegen Naar De Mens, een paradoxaal en nog nieuwe visie over wat media nu daadwerkelijk teweeg brengen bij de mens. Daardoor is hij actief betrokken bij veel startup initiatieven in nieuwe media.

Over Conspiracy
Als kwaliteitslabel voor merkoplossingen ontwikkelt en produceert Conspiracy geïntegreerde ideeën. Conspiracy doet dit in samenwerking met een kleine vaste creatieve kern en een internationaal netwerk van onafhankelijke creatieven. Creatief werk wordt onder andere toegankelijk gemaakt via een online netwerk. De netwerk filosofie maakt het voor merken mogelijk om met een grote creatieve denktank te werken. Via briefings worden (internationale) creatieven op vrijwillige basis betrokken in de uitdaging van de klant. Doelstelling is om het online creative network de komende maanden verder uit te rollen en volledig operationeel te hebben. Conspiracy werkt onder andere al voor Samsung, Nationale Nederlanden en ING Investment Management. Ook professor Han Gerrits is adviseur van Conspiracy.