Audax

Woensdag 14 Januari, 2009

Vriendin is vernieuwd. Middels een unieke redactionele formule is zij in staat, ook in deze barre economische tijden, de kwaliteit van haar human-interest journalistiek te verhogen Na 10 jaar heeft Vriendin een stevige positie verworven in het vrouwenweekbladsegment. Met ingang van editie 3 2009 heeft ze dan ook een zelfverzekerdere uitstraling en kiest ze voor een uitbreiding van haar USP: nog meer ruimte voor human interest in de vorm van achtergrond en verdieping. De nieuwe Vriendin biedt elke week een verscheidenheid aan belevingsmomenten. Zij is open minded en vertrouwd. De toon is opgewekt zonder oppervlakkig te zijn en de cover weerspiegelt deze keuze. Uiteraard blijft de inspirerende mix van praktische onderwerpen als culinair, mode en wonen bestaan, maar Vriendin onderscheidt zich opnieuw: nu door te kiezen voor een zelfbewuste identiteit terwijl het respect voor de lezers onverminderd hoog in het vaandel blijft staan.