Woensdag 14 Januari, 2009
Vriendin is vernieuwd. Middels een unieke redactionele formule is zij
in staat, ook in deze barre economische tijden, de kwaliteit van haar
human-interest journalistiek te verhogen
Na 10 jaar heeft Vriendin een stevige positie verworven in het
vrouwenweekbladsegment. Met ingang van editie 3 2009 heeft ze dan ook
een zelfverzekerdere uitstraling en kiest ze voor een uitbreiding van
haar USP: nog meer ruimte voor human interest in de vorm van
achtergrond en verdieping.
De nieuwe Vriendin biedt elke week een verscheidenheid aan
belevingsmomenten. Zij is open minded en vertrouwd. De toon is
opgewekt zonder oppervlakkig te zijn en de cover weerspiegelt deze
keuze. Uiteraard blijft de inspirerende mix van praktische onderwerpen
als culinair, mode en wonen bestaan, maar Vriendin onderscheidt zich
opnieuw: nu door te kiezen voor een zelfbewuste identiteit terwijl het
respect voor de lezers onverminderd hoog in het vaandel blijft staan.