14 januari 2009 - Strategisch Businessplan 2009-2013
Na een grondige analyse heeft het CBG de strategie voor de komende
jaren vastgesteld en in een plan vastgelegd. Het Strategisch
Businessplan 2009 - 2013 borduurt deels voort op het businessplan
2003-2009. De continu veranderende omgeving van het CBG vraagt ons om
daarop te anticiperen.
In dit nieuwe plan zijn de volgende doelstellingen vastgesteld en
verder uitgewerkt:
* Vanaf 2011 geen achterstanden in afhandeling van zaken
* Verdere ontwikkeling van een wetenschappelijk robuust, consistent
en transparant beoordelingssysteem
* Meebouwen aan en investeren in versterking van de
geneesmiddelenketen, zowel op nationaal als Europees niveau
* Versterken van de wetenschappelijke verankering
* Kennis moet worden vertaald en uitgedragen
Het Strategisch Businessplan 2009 - 2013 geeft een goed beeld van de
rol die het CBG voor zichzelf ziet als partner in de
geneesmiddelenketen.
College ter Beoordeling van Geneesmiddelen