Universiteit Nyenrode

Persbericht

Samenwerking Het Financieele Dagblad, Nyenrode en LinkedIn krijgt vervolg

Amsterdam, 14 januari 2009 - Na het succes van 2008 organiseert Het Financieele Dagblad in samenwerking met de Nyenrode Business Universiteit en LinkedIn de FD Career Challenge 2009.

De FD Career Challenge 2009 is een competitie waarin ambitieuze professionals de strijd met elkaar aangaan om 50 Mini MBA plekken en de hoofdprijs: een Executive MBA t.w.v. EUR48.000 aan de Nyenrode Business Universiteit. Centraal staat dit jaar "nieuw leiderschap". Welke visie hebben professionals en zijn ze instaat hun netwerk te mobiliseren.

Om in aanmerking te komen voor een van de 50 Mini MBA plekken moeten de deelnemers eerst drie opdrachten volbrengen. Tijdens de Mini MBA moeten de finalisten, jury en tegenstanders voor zich winnen om uiteindelijk aanspraak te maken op de Executive MBA aan Nyenrode.

Jacques Kuyf, Algemeen Directeur en Uitgever Het Financieele Dagblad: "De FD Career Challenge heeft afgelopen jaar een zeer kwalitatieve groep ambitieuze professionals bij elkaar gebracht. Een mooi voorbeeld van hoe je als uitgever partners kan mobiliseren en waarde kan creëren voor je doelgroep. Dat we de campagne herhalen zegt genoeg over het succes dat is gerealiseerd en dat we verwachten te overtreffen. "

Inschrijven voor de FD Career Challenge 2009 kan van 13 januari t/m 11 februari op FD.nl/careerchallenge

MediaMonks is verantwoordelijk voor het concept en uitwerking van alle campagneonderdelen.

Kijk hier voor een impressie van de FD Career Challenge 2008: FD.tv: http://videoplayer.neos.nl/fd/index.php?item=841 Presentatie LinkedIn (deel 1):
http://videoplayer.neos.nl/fd/index.php?item=846 Presentatie LinkedIn (deel 2):
http://videoplayer.neos.nl/fd/index.php?item=852 Foto's:
http://www.flickr.com/photos/fdcareerchallenge/sets/72157604137378160/


- Einde bericht -


Voor meer informatie (