Persbericht
Samenwerking Het Financieele Dagblad, Nyenrode en LinkedIn krijgt
vervolg
Amsterdam, 14 januari 2009 - Na het succes van 2008 organiseert Het
Financieele Dagblad in samenwerking met de Nyenrode Business
Universiteit en LinkedIn de FD Career Challenge 2009.
De FD Career Challenge 2009 is een competitie waarin ambitieuze
professionals de strijd met elkaar aangaan om 50 Mini MBA plekken en
de hoofdprijs: een Executive MBA t.w.v. EUR48.000 aan de Nyenrode
Business Universiteit. Centraal staat dit jaar "nieuw leiderschap".
Welke visie hebben professionals en zijn ze instaat hun netwerk te
mobiliseren.
Om in aanmerking te komen voor een van de 50 Mini MBA plekken moeten
de deelnemers eerst drie opdrachten volbrengen. Tijdens de Mini MBA
moeten de finalisten, jury en tegenstanders voor zich winnen om
uiteindelijk aanspraak te maken op de Executive MBA aan Nyenrode.
Jacques Kuyf, Algemeen Directeur en Uitgever Het Financieele Dagblad:
"De FD Career Challenge heeft afgelopen jaar een zeer kwalitatieve
groep ambitieuze professionals bij elkaar gebracht. Een mooi voorbeeld
van hoe je als uitgever partners kan mobiliseren en waarde kan creëren
voor je doelgroep. Dat we de campagne herhalen zegt genoeg over het
succes dat is gerealiseerd en dat we verwachten te overtreffen. "
Inschrijven voor de FD Career Challenge 2009 kan van 13 januari t/m 11
februari op FD.nl/careerchallenge
MediaMonks is verantwoordelijk voor het concept en uitwerking van alle
campagneonderdelen.
Kijk hier voor een impressie van de FD Career Challenge 2008:
FD.tv: http://videoplayer.neos.nl/fd/index.php?item=841
Presentatie LinkedIn (deel 1):
http://videoplayer.neos.nl/fd/index.php?item=846
Presentatie LinkedIn (deel 2):
http://videoplayer.neos.nl/fd/index.php?item=852
Foto's:
http://www.flickr.com/photos/fdcareerchallenge/sets/72157604137378160/
- Einde bericht -
Voor meer informatie (
Universiteit Nyenrode