Miele wint KIM Marketing Award 2008

15/01/2009 15:33

Miele Nederland B.V.

Miele Nederland won op maandag 12 januari 2009 de KIM Marketing Award in de categorie Totale ondersteuning. De uitreiking vond plaats tijdens de Qumedia Nieuwjaarsbijeenkomst in Huis De Voorst in Eefde.

De KIM Marketing Awards werden uitgereikt door de uitgever van het vakblad Keuken & Interieur Magazine. De Award in de categorie Totale ondersteuning ging naar Miele Nederland. De 'jury' meldt over Miele het volgende in haar rapport: "In de categorie Totale ondersteuning werden vanuit de branche diverse bedrijven genomineerd. Daarbij kwam één bedrijf in het bijzonder naar voren: Miele Nederland. De ondersteuning die Miele haar relaties biedt, kreeg afgelopen jaar namelijk extra power met een nieuw Inspirience Centre, waar keukendetaillisten én hun klanten inspiratie en ervaring kunnen opdoen met kooktechnieken en bijzonder producten."

Het vakblad Keuken & Interieur Magazine reikt jaarlijks de KIM Marketing Awards uit voor de beste producten, concepten en leveranciers. De prijs wordt niet door een jury verleend, maar uit naam van de hele keukenbranche die jaarlijks collega's uit de eigen gelederen nomineert en met de Marketing Awards onderscheidt.

Een foto van dit onderwerp is (rechtenvrij) beschikbaar op ANP Fotonet (www.anp-photo.com) en zichtbaar op www.perssupport.nl.





http://www.miele.nl/apps/vg/nl/miele/Miele001.nsf/LookUpPage/RedirectPers?OpenDo