BNN

Persbericht

Hilversum, 19 januari 2009

BNN ZET DE EINDSPRINT IN!
Haalt BNN voor 1 april 2009 de 300.000 leden?

Is er leven na de dood? Mag je van Rouvoet nog wel gewoon rukken? Het doet er allemaal niet meer toe, want sinds afgelopen zaterdag is er nog maar één vraag belangrijk: haalt BNN de 300.000 leden? Tot 1 april relativeert BNN tijdens de WHO CARES! campagne alle vraagstukken waar Nederland mee worstelt. Voor BNN is doorgroeien het belangrijkste dat er is. Daarom roept BNN iedereen op om lid te worden van de enige échte jongerenomroep in het publieke bestel. Ga naar www.bnn.nl om lid te worden!

Na de intensieve Koop Dit, Word Lid campagne is de balans opgemaakt. Het resultaat mag er zijn: BNN heeft de afgelopen vier maanden 42.000 nieuwe leden mogen verwelkomen, waarmee de teller op 267.000 komt. Dit succes maakt hongerig en brengt een magische grens binnen handbereik. Voorzitter Patrick Lodiers: "BNN is groot geworden door groot te denken. Daarom willen we graag naar onze magische grens van 300.000 leden toe! Dit aantal zorgt ervoor dat BNN eindelijk het platform op radio, TV en internet krijgt wat we al jaren willen."

De campagne WHO CARES! roept iedereen op om vóór 1 april lid te worden van BNN voor ¤5,73 per jaar. Als dank voor het lidmaatschap heeft BNN een aantal briljante cadeaus in de aanbieding, zoals een DVD met Het Beste van BNN, Try Before You Die Condooms of het enige echte BNN Jubileumshirt. "Er zijn zoveel goede ideeën voor nieuwe programma's, maar we zijn tot nu toe nog steeds één van de kleintjes in het publieke bestel. Daarom willen we zoveel mogelijk mensen oproepen om zich aan te sluiten bij BNN, zodat we nog meer mooie programma's kunnen maken voor jongeren in Nederland!" Aldus Patrick Lodiers.