MACS behaalt hoogste standaard in Tivoli en IBM Maximo: AAA - status


SON EN BREUGEL, 20090119 -- IBM heeft MACS AAA-accreditatie toegekend voor Tivoli Service Request and Asset Management, maar ook voor Maximo Enterprise Asset Management. IBM erkent en prijst MACS daarmee als een business partner die de hoogste standaard heeft behaald in technische certificaties voor het leveren en implementeren van Tivoli Service Request en Asset Management en Maximo Enterprise Asset Management.

De AAA accreditatie voor IBM Tivoli Service Request en Asset Management geeft aan dat MACS het hoogste niveau heeft behaald als het gaat om onze kennis en vaardigheden voor het leveren en implementeren van de producten IBM Tivoli Service Request Manager en Tivoli IT Asset Management. Deze producten combineren de capaciteiten van een service desk, service catalogus en asset management op een platform en levert daarmee IT afdelingen een effectieve en kostbesparende oplossing.

De AAA accreditatie voor Maximo Enterprise Asset Management staat voor ons niveau met betrekking tot IBM Maximo wat sinds vorig jaar ook onderdeel uit maakt van Tivoli. IBM Maximo Asset Management is al sinds lange tijd het product voor onderhoudsmanagement en asset management.


Seminars

Op beide gebieden verzorgt MACS maandelijks seminars. De seminars bestaan uit een globale introductie en demonstratie. Geïnteresseerden kunnen geheel kosteloos en vrijblijvend deelnemen aan deze seminars. Meer informatie en het inschrijfformulier staat op de website www.macsbv.nl.

Het accreditatiemodel

In 2008 heeft IBM het accreditatiemodel in het leven geroepen. Het model bestaat uit de drie niveaus A, AA en AAA waarbij AAA staat voor het hoogste niveau dat een IBM business partner kan behalen. Het doel van het IBM accreditatiemodel is: De klanten van haar producten verzekeren zaken te doen met een Business Partner die een significante investering heeft gedaan om op niveau IBM producten, consultancy en support te kunnen leveren.

Meer over MACS
MACS, opgericht in 1998, heeft vestigingen in Nederland(Son en Breugel), Duitsland (Düsseldorf), België (Diegem) en het Verenigd Koninkrijk (Gerrads Cross). Het team richt zich op het adviseren over en implementeren van totaaloplossingen voor Onderhoudsmanagement, IT Service Management en Tijdregistratie. Wij laten ons inspireren door de constatering dat wij organisaties verder kunnen helpen om een hoger niveau te bereiken met de implementatie van deze totaaloplossingen. MACS heeft brede kennis en ruime ervaring in het implementeren en is sinds een aantal jaren partner van vooraanstaande softwareleveranciers zoals IBM en Kronos.

MACS verzorgt de levering van de pakketten IBM Maximo Asset Management voor Enterprise Asset Management, Onderhoudsbeheer, Onderhoudsmanagement, IT Service Management en IBM Tivoli Service Request Manager voor ITIL Service Desk toepassingen.





Ingezonden persbericht