Gemeente Teylingen
registratiesysteem zorgloket
Dienstverlening beter met registratiesysteem zorgloket
20 januari 2009
PERSBERICHT 20 januari 2009 - Met ingang van het nieuwe jaar werken de
medewerkers van het zorgloket met een \r\nregistratiesysteem. In dit
systeem registreren de zorgadviseurs de vragen van de cliënten. Met
behulp van dit systeem wil de gemeente de inwoners van Teylingen beter
van dienst zijn. In december is het systeem al geïnstalleerd en
getest.
Doel systeem
Het registratiesysteem biedt een aantal voordelen. De zorgadviseurs
kunnen informatie over welke producten cliënten van het loket in het
verleden hebben aangevraagd opzoeken. De zorgadviseurs kunnen in één
oogopslag zien van welke producten de cliënt gebruikt maakt en zo een
beter vervolgadvies op maat geven. Daarnaast geeft het systeem inzicht
in de bezoekersaantallen en het doel van deze bezoeken. Op deze manier
krijgt de gemeente inzicht in de behoeften van de inwoners in het
zorgloket. Aan de hand van deze gegevens kan de gemeente Teylingen de
dienstverlening verbeteren.
Zorgloket
In het zorgloket kunnen alle inwoners uit Teylingen terecht met hun
vragen over zorg, welzijn, wonen en inkomensondersteuning. Het
zorgloket is elke werkdag geopend van 9.00 tot 12.00 uur en is te
vinden in het gemeentekantoor in Sassenheim. Het zorgloket is ook
telefonisch te bereiken via 0252 - 783 300 van 9.00 tot 17.00 uur. Tot
slot is het zorgloket ook te vinden op deze site, via de optie
`zorgadviseur'. In deze rubriek kan informatie over de verschillende
producten worden opgezocht.
Voorleeshulp