Gemeente Teylingen

registratiesysteem zorgloket

Dienstverlening beter met registratiesysteem zorgloket

20 januari 2009

PERSBERICHT 20 januari 2009 - Met ingang van het nieuwe jaar werken de medewerkers van het zorgloket met een \r\nregistratiesysteem. In dit systeem registreren de zorgadviseurs de vragen van de cliënten. Met behulp van dit systeem wil de gemeente de inwoners van Teylingen beter van dienst zijn. In december is het systeem al geïnstalleerd en getest.

Doel systeem

Het registratiesysteem biedt een aantal voordelen. De zorgadviseurs kunnen informatie over welke producten cliënten van het loket in het verleden hebben aangevraagd opzoeken. De zorgadviseurs kunnen in één oogopslag zien van welke producten de cliënt gebruikt maakt en zo een beter vervolgadvies op maat geven. Daarnaast geeft het systeem inzicht in de bezoekersaantallen en het doel van deze bezoeken. Op deze manier krijgt de gemeente inzicht in de behoeften van de inwoners in het zorgloket. Aan de hand van deze gegevens kan de gemeente Teylingen de dienstverlening verbeteren.

Zorgloket

In het zorgloket kunnen alle inwoners uit Teylingen terecht met hun vragen over zorg, welzijn, wonen en inkomensondersteuning. Het zorgloket is elke werkdag geopend van 9.00 tot 12.00 uur en is te vinden in het gemeentekantoor in Sassenheim. Het zorgloket is ook telefonisch te bereiken via 0252 - 783 300 van 9.00 tot 17.00 uur. Tot slot is het zorgloket ook te vinden op deze site, via de optie `zorgadviseur'. In deze rubriek kan informatie over de verschillende producten worden opgezocht.

Voorleeshulp