PERSBERICHT
Inzet op zorgzame en verantwoorde hypotheekverstrekking leidt tot verdere groei.
Obvion blijft trouw aan zichzelf
Heerlen, 21 januari 2009 - Verantwoorde hypotheekverstrekking om de klant te ontzorgen blijft het uitgangspunt van Obvion. Dat de consument dit waardeert blijkt uit de verdere stijging van het marktaandeel naar 6%. Ondanks een turbulent 2008 verstevigt Obvion haar positie in een hypotheekmarkt die daalde tot ¤ 92 mld. Dit werd mogelijk dankzij een selectief distributiebeleid. Obvion kiest er bewust voor enkel met de beste intermediairs samen te werken om zo excellent advies te borgen.
Roy van Diem: "Inzet op kwaliteit heeft de afgelopen jaren geleid tot een aansprekende en succesvolle marktpositie. Obvion scherpt daarom in 2009 haar kwaliteitsstrategie verder aan. Enkel door ons te onderscheiden op kwaliteit en service is een blijvend concurrentievoordeel uit te bouwen."
De consument ontzorgen
Uit
Vertrouwen van het intermediair
Obvion werkt uitsluitend samen met intermediairs die excellent adviseren. Hierbij ondersteunt zij haar adviseurs om zich te onderscheiden in de markt, door het organiseren van minicongressen en opleidingen. De consument krijgt zo de garantie dat hij voor advies terecht kan bij de beste adviseur in de buurt. Hypotheekadviseurs geven Obvion opnieuw de hoogste waardering als partner om zaken mee te doen. Het vertrouwen in Obvion, het nakomen van afspraken door Obvion en een goed gevoel bij Obvion, leiden tot een positief imago bij het intermediair, zo blijkt uit onderzoek uitgevoerd door Blauw Research.
Nieuwe uitdagingen
Het laatste kwartaal van 2008 werd gekenmerkt door toenemend wantrouwen op de financiële markten. In deze tijden is kwaliteit belangrijker dan ooit. Obvion zal daarom in 2009 nog sterker inzetten op service en kwaliteit. Belangrijk hierbij is dat Obvion kiest om niet mee te gaan in de prijzenconcurrentie ten koste van duurzaamheid en kwaliteit. Obvion wil ook in de toekomst verantwoorde hypotheken tegen eerlijke tarieven blijven aanbieden.
Over Obvion
NOOT VOOR DE REDACTIE EN
Ingezonden persbericht