Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

MICKY HOOGENDIJK: ROBINSON HEEFT ALLES WAAR JE TIJDENS EEN VAKANTIE

BEHOEFTE AAN HEBT

Rijswijk, 22 januari 2009 - Van 16 tot en met 21 december reisde Micky Hoogendijk samen met fotografe Yvette Wolterinck af naar ROBINSON Club Agadir en Riad Zakaria in Marrakech om kennis te maken met de ROBINSON Clubs. Mickey was dol enthousiast over de reis, het verblijf, de accommodatie en het ROBINSON concept. Micky Hoogendijk verwierf landelijke bekendheid als directrice van de Rob Scholte B.V. en door haar rol in Goede Tijden, Slechte Tijden. Sindsdien presenteerde ze diverse programma's bij RTL en SBS. Daarnaast adviseert ze diverse bedrijven met haar creatieve productie bedrijf. In december ontving ze in Los Angeles de `best actress in a feature film' voor haar rol in `Blindspot'.

De reis begon vroeg in de ochtend op Schiphol en vlak voor de lunch waren ze al in Agadir. "Een auto met chauffeur stond ons op het vliegveld op te wachten en binnen no time stapten we uit voor de trappen van de ROBINSON Club. Prachtige geklede medewerkers begroetten ons met muziek en een gulle glimlach", aldus Micky.

ROBINSON Club Agadir
Deze ROBINSON Club ligt aan het 10 kilometer lange zandstrand van Agadir, direct naast het Koninklijk Paleis. Vanaf bijna elk punt in de Club is er een mooi uitzicht op het brede, vlakaflopende strand en de zee met deels hoge golven, en het adembenemende Atlasgebergte. De Club heeft een golfbaan met 63 holes en uitgebreide faciliteiten.

Micky schoot van de ene verbazing in de andere: "Het was een prachtig ingericht en schoon resort met alle faciliteiten waar je tijdens een heerlijke vakantie behoefte aan hebt. Zo was er een prachtige zaal waar ontbijt en diner werden verzorgd, een winkeltje, theaterzaal, kapper, recreatieruimte, volleybalveld, sportclub, een groot terras met zwembad en een terras bij het strand met een leuke bar waar de lunch geserveerd werd. Vanuit mijn riante kamer had ik een geweldig uitzicht op een duinlandschap. Als klap op de vuurpijl was er een spa met binnenzwembad met de beste hammam en massage ever, én een privé plekje om zonder bikini te kunnen zonnen. Dat is écht héél bijzonder in een land als Marokko." "Mijn persoonlijke favoriet was echt de spa. Lekker spelen in het water en relaxen in de hammam. Yoga op het strand terwijl de zon onder gaat, bracht me helemaal tot rust. Een bezoekje aan de plaatselijke markt is een absolute must. Mooie stoffen in verschillende kleuren en de heerlijkste kruiden trokken mijn aandacht. 's Avonds genoot ik van een kopje thee in de prachtige bar met riant uitzicht op de zonsondergang en de mooie berg met Arabische teksten die 's avonds licht geven." "Het bijzondere aan ROBINSON is dat iedereen heel sociaal is. Je wordt overal met een glimlach begroet en het is een gewoonte om bij elkaar aan te schuiven aan tafel zodat je steeds weer nieuwe mensen ontmoet met elk hun eigen verhaal. Het eten is werkelijk verrukkelijk, gezond en vers. De keuze in toetjes is zo enorm dat ik me echt in heb moeten houden."

ROBINSON CLUB RIAD ZAKARIA
De laatste twee dagen bezocht Micky Marrakech. "Met een limo reisden we door het Atlasgebergte. Wat een mooi land, wat een kleuren. 's Avonds laat kwamen we aan en weer viel ik van de ene verbazing in de andere. Dit kleine hotel genaamd ROBINSON Club Riad Zakaria was net een privéhuis waar je logeert. De ene kamer is nog mooier dan de andere. De sfeer van dit hotel bracht me in de stemming van 1001 nacht en we besloten erop uit te gaan in deze mysterieuze stad. We bezochten Jad Mahal; een hip Arabisch restaurant met een fantastische keuken en entertainment. Tot in de late uurtjes dansten we in de Pascha discotheek. Op onze laatste dag bezochten we de markt. Het afdingen ging ons steeds beter af en we kochten de mooiste spullen. Extra handbagage voor de terugweg, maar dat maakt niet uit. 's Avonds zagen we de mooiste zonsondergang vanaf het prachtige dakterras van onze Riad. Wat een kleur. We lieten een prachtig land met bijzondere mensen achter ons. Een geweldige ervaring, ik kom zeker nog eens terug."