Gespecialiseerde systeemintegratoren vormen alliantie om moderne communicatietoepassingen wereldwijd aan te bieden
26/01/2009 17:43
PR Newswire
PARSIPPANY, New Jersey, BRENTFORD, Engeland en SINGAPORE, January 26 /PRNewswire/ --
- Uniforme communicatie-uitvoering door middel van wereldwijde alliantie
helpt multinationals te blijven concurreren
Drie platina-BusinessPartners van Avaya hebben hun krachten gebundeld om
te voldoen aan de behoeften van multinationals met betrekking tot hun
communicatietechnologie.
Strategic Products and Services (SPS), met het hoofdkantoor in
Parsippany, New Jersey, Verenigde Staten; Datapoint, met het hoofdkantoor in
Brentford, Middlesex, Groot-Brittannië en Jebsen & Jessen Communications, met
het hoofdkantoor in Singapore, Azië, zijn de partners die Intelligent
Communications Alliance hebben opgericht.
Deze alliantie is opgezet om klanten wereldwijd te helpen de volledige
waarde uit hun investeringen in de communicatie-infrastructuur en
-toepassingen van Avaya te halen. De alliantie houdt vast aan een wereldwijde
consistente aanpak van de prijsstelling, ontwerp, installatie en
ondersteuning van de Avaya- en Avaya DevConnect-producten.
"Dit model assisteert klanten bij het inzetten van hun wereldwijde
communicatie-infrastructuur en -toepassingen," zei Harold Thng, regionaal
directeur van Jebsen & Jessen Communications. "De alliantie staat goed in de
markt en biedt een uniforme architectuur aan, professionele diensten en een
consistente dekking voor onze multinationals."
Met meer dan 82 jaar aan gezamenlijke ervaring bedienen de gezamenlijke
oprichters van Alliance ruim 9000 klanten in meer dan 60 landen.
"Tijdens economisch mindere tijden is het voor bedrijven van wezenlijk
belang om effectief te zijn," zei Jim Felicetti, COO bij SPS. "Door het
gebruik van uniforme standaarden voor ontwerp, levering en ondersteuning zet
de alliantie strategische oplossingen in, garandeert consistentie en helpt
onze klanten om over de hele wereld te blijven concurreren."
Als gespecialiseerde systeemintegrator heeft de alliantie ruim 336
certificaten van Avaya met expertise in Internet Protocol (IP)-telefonie,
contactcentrum, messaging en unified communications.
"De alliantie is zeer competent," zei Vim Vithaldas, algemeen directeur
van Datapoint. "Door certificaten en ervaring die direct verband houden met
de modernset communicatie-infrastructuur en -toepassingen garandeert de
alliantie het dienstenniveau en de consistentie die wereldwijd worden
ingezet."
Bezoek www.intelligent-communications-alliance.com.
Gezamenlijke oprichters
SPS werd opgericht in 1988 en heeft klanten in 50 staten en zeven landen.
SPS staat gerangschikt op nummer 277 in de VARBusiness 500, een notering van
de grootste aanbieders van oplossingen, integrators, en dienstenbedrijven in
Noord-Amerika. Bezoek www.spscom.com.
Datapoint werd opgericht in 1969 en bedient klanten in 41 landen en
ondersteunt ruim 5000 locaties. De hoofdkantoren bevinden zich in Barcelona,
Dublin, Londen, Madrid, Milaan, München, Parijs en Utrecht. Bezoek
www.datapoint.com.
Jebsen & Jessen Communications werd opgericht in 1988 en is actief in zes
AZIATISCHE markten als een van de zeven regionale bedrijven onder de naam
Jebsen & Jessen Group of Companies. Bezoek www.comms.jjsea.com.
Theresa Goodreau, SPS, marketingdirecteur, +1-888-777-7280, tgoodreau@spscom.com; of Martin Hill-Wilson, Datapoint, strategiedirecteur, +44-(0)-203-159-0000, martin.hill-wilson@datapoint.com; of Stephanie Cheong, Jebsen & Jessen, senior bedrijfscommunicatie, +603-7861-6216, stephanie_cheong@jjsea.com
-