Gespecialiseerde systeemintegratoren vormen alliantie om moderne communicatietoepassingen wereldwijd aan te bieden

26/01/2009 17:43

PR Newswire

PARSIPPANY, New Jersey, BRENTFORD, Engeland en SINGAPORE, January 26 /PRNewswire/ --


- Uniforme communicatie-uitvoering door middel van wereldwijde alliantie

helpt multinationals te blijven concurreren

Drie platina-BusinessPartners van Avaya hebben hun krachten gebundeld om

te voldoen aan de behoeften van multinationals met betrekking tot hun

communicatietechnologie.

Strategic Products and Services (SPS), met het hoofdkantoor in

Parsippany, New Jersey, Verenigde Staten; Datapoint, met het hoofdkantoor in

Brentford, Middlesex, Groot-Brittannië en Jebsen & Jessen Communications, met

het hoofdkantoor in Singapore, Azië, zijn de partners die Intelligent

Communications Alliance hebben opgericht.

Deze alliantie is opgezet om klanten wereldwijd te helpen de volledige

waarde uit hun investeringen in de communicatie-infrastructuur en


-toepassingen van Avaya te halen. De alliantie houdt vast aan een wereldwijde

consistente aanpak van de prijsstelling, ontwerp, installatie en

ondersteuning van de Avaya- en Avaya DevConnect-producten.

"Dit model assisteert klanten bij het inzetten van hun wereldwijde

communicatie-infrastructuur en -toepassingen," zei Harold Thng, regionaal

directeur van Jebsen & Jessen Communications. "De alliantie staat goed in de

markt en biedt een uniforme architectuur aan, professionele diensten en een

consistente dekking voor onze multinationals."

Met meer dan 82 jaar aan gezamenlijke ervaring bedienen de gezamenlijke

oprichters van Alliance ruim 9000 klanten in meer dan 60 landen.

"Tijdens economisch mindere tijden is het voor bedrijven van wezenlijk

belang om effectief te zijn," zei Jim Felicetti, COO bij SPS. "Door het

gebruik van uniforme standaarden voor ontwerp, levering en ondersteuning zet

de alliantie strategische oplossingen in, garandeert consistentie en helpt

onze klanten om over de hele wereld te blijven concurreren."

Als gespecialiseerde systeemintegrator heeft de alliantie ruim 336

certificaten van Avaya met expertise in Internet Protocol (IP)-telefonie,

contactcentrum, messaging en unified communications.

"De alliantie is zeer competent," zei Vim Vithaldas, algemeen directeur

van Datapoint. "Door certificaten en ervaring die direct verband houden met

de modernset communicatie-infrastructuur en -toepassingen garandeert de

alliantie het dienstenniveau en de consistentie die wereldwijd worden

ingezet."

Bezoek www.intelligent-communications-alliance.com.

Gezamenlijke oprichters

SPS werd opgericht in 1988 en heeft klanten in 50 staten en zeven landen.

SPS staat gerangschikt op nummer 277 in de VARBusiness 500, een notering van

de grootste aanbieders van oplossingen, integrators, en dienstenbedrijven in

Noord-Amerika. Bezoek www.spscom.com.

Datapoint werd opgericht in 1969 en bedient klanten in 41 landen en

ondersteunt ruim 5000 locaties. De hoofdkantoren bevinden zich in Barcelona,

Dublin, Londen, Madrid, Milaan, München, Parijs en Utrecht. Bezoek

www.datapoint.com.

Jebsen & Jessen Communications werd opgericht in 1988 en is actief in zes

AZIATISCHE markten als een van de zeven regionale bedrijven onder de naam

Jebsen & Jessen Group of Companies. Bezoek www.comms.jjsea.com.

Theresa Goodreau, SPS, marketingdirecteur, +1-888-777-7280, tgoodreau@spscom.com; of Martin Hill-Wilson, Datapoint, strategiedirecteur, +44-(0)-203-159-0000, martin.hill-wilson@datapoint.com; of Stephanie Cheong, Jebsen & Jessen, senior bedrijfscommunicatie, +603-7861-6216, stephanie_cheong@jjsea.com






-