Klantenservice Partena Ziekenfonds & Partners gekroond met ITO-certificaat

26/01/2009 17:41

AriesPR

Vrijdag 23 januari mocht Stefaan Lauwers, Afgevaardigd Bestuurder van Partena ziekenfonds & partners, als eerste Belgische onderneming het begeerde ITO-certificaat in ontvangst nemen voor bewezen klantvriendelijkheid en service aan de telefoon. Een belangrijke opsteker voor Partena ziekenfonds & partners dat optimaal bereikbaar wil zijn en zweert bij dienstverlening boven de standaard.





Het ITO-keurmerk is ontwikkeld door de gelijknamige Nederlandse Stichting Instituut voor Telecom Organisatie. Dit onafhankelijk onderzoeksorganisme, opgericht door de Nederlandse Consumentenbond en verschillende werkgevers, ijvert al jaren voor de kwaliteitsverbetering van telefonische loketten en online-diensten. Intussen kwamen verschillende vooraanstaande Nederlandse bedrijven in aanmerking voor ITO-certificering, zoals o.a. ABN AMRO, Leaseplan, T-Mobile en De Telegraaf.


zoeksorganisme, opgericht door de Nederlandse Consumentenbond en verschillende werkgevers, ijvert al jaren voor de kwaliteitsverbetering van telefonische loketten en online-diensten. Intussen kwamen verschillende vooraanstaande Nederlandse bedrijven in aanmerking voor ITO-certificering, zoals o.a. ABN AMRO, Leaseplan, T-Mobile en De Telegraaf.


Voor eventuele hyperlinks en bijlagen: Zie het origineel