Ingezonden persbericht


Belangrijkste Marketing trends in 2009

Wat elke marketeer moet weten over trends en toekomstige ontwikkelingen. Inclusief

PIM Trendrapport 2009
+
dossier Consumententrends

PIM - 27 januari 2009 - Utrecht

Marketeers zijn de voelsprieten van elke organisatie en lopen voorop met het signaleren van belangrijke trends en proberen daarop in te spelen met marketingbeleid en nieuwe produkten. PIM heeft de belangrijkste ontwikkelingen op een rijtje gezet. Alle aanwezigen ontvangen tevens het PIM Trendrapport 2009 t.w.v. ¤ 75,00 en het dossier Consumententrends van Marketing Tribune.

Vanaf 17:30 uur: ontvangst

Om 18:00 uur: begin met programma:

Peter van Woensel Kooy, senior redacteur Marketing Tribune, bespreekt aan de hand van uitgebreid interessant (internationaal) onderzoeks-materiaal jongerentrends en hun belangrijkste iconen van 2008.

Patrick Petersen (online marketeer en auteur handboek online marketing) zal een inleiding verzorgen over trends en ontwikkelingen binnen online en digitale marketing. Waar gaat digitale marketing naar toe en waar dient iedere marketeer van op de hoogte te zijn.

Pauze om 19:15 uur mét broodmaaltijd.

Egbert Jan van Bel, verbonden aan Beeckestijn Business School en auteur van diverse marketingboeken heeft in opdracht van het PIM onderzoek gedaan naar belangrijke marketingtrends die in het komende jaar voor marketeers belangrijk zullen. Hij presenteert het PIM Trendrapport 2009.

Aansluitend zullen Berenschot en Atos Consulting ook een aantal marketingtrends presenteren en in een trenddebat gaan met Egbert Jan van Bel over de belangrijkste trends in 2009.

De PIM avond wordt afgesloten met een borrel tussen 21.00 ­ 21.30 uur.

Locatie: bij hoofdsponsor Atos Consulting in Utrecht. Inschrijven: via www.pimonline.nl


---



Ingezonden persbericht